مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت عمده برنج خوشپخت باب منزل، رستوران و جهت فروشقیمت عمده برنج خوشپخت ایرانیخرید عمده برنج خوشپخت ایرانی

برنج خوشپخت ایرانی با قیمت مناسب بسیار مورد استقبال بازار قرار میگیرد، تاجران و خریداران برنج جهت دریافت قیمت عمده برنج خوشپخت با قیمت رقابتی با مرکز فروش عمده برنج خوشپخت ایرانی (مجموعه برنج توسکا) تماس حاصل فرمایید.

قیمت عمده برنج خوشپخت باب منزل، رستوران و جهت فروش

تجربه نشان داده است که در مازندران ۶ گونه اصلی از انواع برنج خوشپخت وجود دارد که اگر از فاکتورهایی نظیر عطر برنج، قیمت برنج و … صرف نظر کنیم و فقط فاکتور قدرت پخت و ری (Rey) برنج را مد نظر قرار دهیم آنگاه به این ۶ نوع برنج خواهیم رسید.

خوش پخت شدن برنج یعنی ری کشیدن برنج هنگام پخت بدون اینکه برنج شفته شود. برنج های بینام کشت دوم، طارم دونوج یا راتون، طارم محلی، طارم هاشمی، فجر و شیرودی از این ویژگی و خاصیت برخوردار هستند. اما پیشنهاد ما برای برنج خوشپخت باب منزل و رستوران چیست؟

قیمت عمده برنج خوشپخت باب منزل، رستوران و جهت فروش

اگر قرار باشد برنج خوش پخت باب منزل باشد و برای مصرف خانگی مورد استفاده قرار گیرد آنگاه بهترین گزینه برنج های پاییزه (بینام کشت دوم و دونوج) خواهد بود. این دو نوع برنج پاییزه ری بسیار خوبی دارند و خوب قد می کشند.

اگر قرار باشد برنج خوش پخت باب رستوران باشد آنگاه بهترین گزینه برنج فجر (گرگان یا محلی) خواهد بود. زیرا برنج فجر در کنار قیمت بسیار مناسب، پخت بسیار خوبی نیز دارد.

اگر قرار باشد برنج خوش پخت جهت فروش خریداری شود به طوری که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت پخت خوبی داشته باشد آنگاه بهترین گزینه برنج های طارم هاشمی و طارم محلی خواهد بود.

قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی

تاجران و خریداران عمده برنج خوشپخت ایرانی همواره در خرید برنج خوشپخت پارامتر قیمت برنج را مد نظر قرار می دهند زیرا قرار است سرمایه زیادی در این معامله گذاشته شود  و محصولی با ارزش بالا از یک مرکز فروش عمده برنج خوشپخت شمال با قیمت مناسب خریداری شود. بدیهی است هر تاجر و یا خریدار برنج دوست دارد برنج خوشپخت را با قیمت ارزانتر خریداری کند تا سود بیشتری کسب کند.

اما آیا قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی با قیمت برنج ایرانی که پخت مناسبی ندارد متفاوت خواهد بود؟ آیا ملاک قیمت فقط قدرت پخت برنج خواهد بود یا معیارهای دیگری نظیر عطر برنج بر روی قیمت برنج تاثیرگذار خواهد بود؟

قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی

مسلما پارامترهای زیادی بر روی قیمت برنج تاثیرگذار هستند ولی دو پارامتر اصلی تاثیرگذار پارامترهای پخت و عطر برنج خواهند بود که پارامتر پخت برنج از عطر برنج در اولویت بالاتری قرار دارد.

تصور کنید در حالت اول شما برنج طارم تازه برداشت شده را خریداری می کنید که عطر بسیار خوبی دارد. چون این برنج نو و تازه است پس پخت خوبی ندارد و هنگام پخت شفته می شود.

در حالت دوم شما این برنج را به مدت حداقل سه ماه در انبار خشک و خنگ نگهداری می کنید و به برنج کهنه تبدیل می شود. آنگاه با اینکه عطر برنج کم شده است ولی پخت برنج بسیار عالی خواهد شد.

به عنوان یک خریدار برنج حالت های اول و دوم را تصور و بررسی کنید. کدام حالت را انتخاب می کنید؟

بدون شک حالت دوم را انتخاب خواهید کرد زیرا پارامتر پخت برنج بسیار مهمتر است.

نتیجه اینکه قیمت برنج خوش پخت ایرانی از گونه های دیگر گرانتر است.

قیمت روز انواع برنج ایرانی خوش پخت را از ما بخواهید. کافی است با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید و این لیست را روزانه در شبکه های اجتماعی دریافت نمایید.

خرید عمده برنج خوشپخت ایرانی

توصیه می کنیم ابتدا یک یا چند مرکز فروش برنج قابل اعتماد و با تجربه در شمال پیدا کنید و سپس حداقل برای یکبار به صورت حضوری از این مراکز بازدید به عمل آورید تا بتوانید اعتماد خود را نسبت به خرید از آن مرکز افزایش داده و با خیال آسوده خرید کنید.

خرید عمده برنج خوشپخت ایرانی

یک مرکز فروش عمده برنج خوشپخت ایرانی بایستی از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  1. قابل اعتماد باشد: با تحقیقات محلی می توانید قابل اعتماد بودن و یا نبودن آن مرکز را جویا شوید.
  2. با تجربه باشد: افراد تازه کار نمی توانند برنج مورد نیاز شما را به صورت عمده تامین کنند.
  3. منصف باشد: همیشه از چندین مرکز فروش مختلف قیمت های برنج را استعلام بگیرید تا از رقابتی بودن یا نبودن قیمت های فروش برنج از آن مرکز اطمینان حاصل کنید.

شما می توانید از مجموعه برنج توسکا شروع کنید. پارامترهای فوق را به صورت میدانی و حضوری در مجموعه ما مورد بررسی قرار دهید تا با خیال آسوده انواع برنج خوشپخت شمال را با قیمت رقابتی خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.