مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش عمده برنج طارم شمشیری

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج طارم شمشیریخرید و فروش برنج طارم شیرودی

برنج خوشپخت طارم شمشیری با پخت عالی به صورت کاملا کشیده و قد بلند پس از پخت ظاهر میبشود از این رو لقب برنج شمشیری به آن داده شده است. همچنین برنج شیرودی که شباهت زیادی به برنج طارم دارد نیز به همین نام خوانده میشود و به برنج شیرودی شمشیری معروف است.

فروش عمده برنج طارم شمشیری

قیمت برنج طارم شمشیری

برنج طارم معطر به عنوان برنج خوش طعم و خوشپخت ایرانی در میان انواع برنج شمال شناخته میشود. این برنج به صورت عمده و با قیمت مناسب در شمال کشور و مراکز فروش معتبر قابل تهیه میباشد.

قیمت برنج طارم کشت اول نسبت به برنج کشت دوم طارم یا برنج چین دوم طارم ارزان تر میباشد و همان طعم برنج طارم اصیل ایرانی را به مصرف کننده القا میکنند.

قیمت برنج طارم شمشیری

با توجه به شباهت ظاهری برنج طارم با برنج شیرودی پرمحصول ممکن است برنج طارم را با این برنج مخلوط کرده و به شما عرضه کنند بنابراین بهتر است این برنج را مستقیما از شمال کشور تهیه کنید تا برنج خوشپخت طارم خالص شمشیری را خریداری نمایید.

برنج شمشیری خوشپخت استخوانی بیشتر در استان مازندران کشت میشود از این رو برای اطلاع از قیمت روز برنج شمشیری میتوانید به این استان مراجعه کرده و یا با مدیرفروش توسکا تماس حاصل نمایید.

خرید و فروش برنج طارم شیرودی

برنج شمشیری طارم اعلا در استان مازندران و به ویژه شهرستان جویبار کشت میشود که به صورت کشت اول برنج طارم یافت میشود. کیفیت بالا در سورت و بوجاری برنج شمشیری در بازرگانی برنج توسکا سبب شده است تا برنج شمشیری خالص با کیفیت بالا بسته بندی و به مشتریان عرضه شود.

خرید و فروش برنج طارم شیرودی

بازار خرید عمده برنج شمشیری شمال کشور بیشتر بر روی برنج های طارم و شیرودی میچرخد. برای خرید و قیمت برنج طارم هاشمی در مازندران که از برنج های خوشپخت و خوش عطر شمال میباشد میتوانید با ما تماس بگیرید.

همچنین برنج شیرودی استخوانی مازندران به دلیل عرضه مستقیم از کشاورز در این مجموعه با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرسد.

اگر شما خریدار برنج شمشیری به دنبال خرید برنج با قیمت مناسب و در تناژ بالا هستید پیشنهاد ما به شما این است که به صورت حضوری به شمال کشور رفته و مستقیما از مراکز فروش برنج شمال محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.