مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج ایرانی برای صادرات

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج ایرانی جهت صادراتقیمت برنج طارم هاشمی صادراتی
قیمت برنج صادراتی

بعد از کیفیت برنج، مهمترین پارامتر در صادرات برنج ایرانی قیمت برنج صادراتی است. ولی قیمت واقعی برنج صادراتی ایرانی چقدر است؟ در مجموعه برنج توسکا تلاش می کنیم تا بعد از انتخاب صحیح بهترین برنج جهت صادرات بهترین قیمت ممکن را به صادرکنندگان برنج پیشنهاد کنیم.

بهترین برنج ایرانی جهت صادرات

اولین گام برای صادرات برنج، انتخاب بهترین برنج ایرانی جهت صادرات است. منظور از بهترین برنج صادراتی ایرانی یعنی بهترین برنج از نظر کیفیت، تامین بار و قیمت می باشد.

مسلما بهترین برنج از نظر کیفیت، برنج های پاییزه می باشند با عطر و پخت بینظیر. اما برنج های پاییزه همچون برنج های کشت دوم امراللهی و چین دوم طارم هاشمی به صورت عمده یافت نمی شوند. پس این نوع برنج ها اگرچه کیفیت بالایی دارند ولی به سختی می توان آن را برای صادرات تامین کرد.

بهترین برنج ایرانی جهت صادرات

از طرفی دیگر، قیمت برنج کشت دوم بسیار بالاست و شاید برای صادرات مناسب نباشد در حالی که اکثر رستوران های پنج ستاره و لاکچری از همین برنج استفاده می کنند.

در میان برنج های تابستانه، برنج های طارم هاشمی، فجر، شیرودی و ندا گزینه های خوبی جهت صادرات هستند ولی برنج های فجر، شیرودی و ندا از برنج های پرمحصول می باشند که از عطر چندانی برخوردار نیستند.

بدیهی است که بهترین گزینه برای صادرات برنج مربوط به برنج های پاییزه هستند زیرا این نوع برنج ها از عطر خوب و پخت بسیار عالی برخوردار می باشند.

صادرکنندگان برنج ایرانی می دانند که مشتریان خارجی به دنبال چه نوع برنجی هستند. برنجی که هم معطر باشد و هم پخت خوبی داشته باشد. پس چه برنجی بهتر از برنج طارم هاشمی مازندران؟

اکنون که بهترین برنج برای صادرات انتخاب شد قیمت برنج صادراتی بسیار مهم می باشد.

قیمت برنج طارم هاشمی صادراتی

درصد خرد دانه های برنج، میزان تمیزی و سورتینگ دانه های برنج و نحوه بسته بندی برنج در قیمت برنج صادراتی اهمیت ویژه ای دارد. نمونه ای از برنج طارم هاشمی صادراتی در تصویر زیر قابل مشاهده است که درصد خرد کمتر از ۱ درصد و درجه سورت و تمیزی بسیار بالای دانه های برنج در آن قابل بررسی است.

قیمت برنج طارم هاشمی صادراتی

کیفیت بالای برنج طارم هاشمی توسکا صادراتی باعث شده تا این برنج جهت صادرات به عراق، صادرات به آلمان، صادرات به ترکیه، صادرات به عمان، صادرات به قطر و صادرات به کشورهای اروپایی زیر نظر صادرکنندگان قرار بگیرد.

مجموعه ما سعی دارد تا با تامین بار در تناژ بالا و با بهترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریانی باشد که قصد دارند برنج ایرانی را با قیمت مناسب خریداری نموده و در نهایت آن را به کشورهای دیگر صادر کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد رأی: 3

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.