مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج خوشپخت لذیذ: فجر

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج مارک خوشپختقیمت برنج خوشپخت باب منزلفروش عمده برنج خوشپخت

در سال های اخیر به خاطر قیمت مناسب برنج های خوشپخت لذیذ استقبال خوبی از آنها شده است. برنج پرمحصول فجر به عنوان یک برنج خوشپخت لذیذ برای رستوران ها با قیمت عالی از بازرگانی برنج توسکا عرضه می شود.

قیمت برنج خوشپخت لذیذ: فجر

برنج مارک خوشپخت

برنج های پرمحصول شمال از قبیل برنج فجر، شیرودی و ندا بخاطر کیفیت پخت خوبی که دارند به عنوان برنج خوشپخت ایرانی شناخته می شوند. به ویژه برنج فجر به دلیل استقبال زیاد از طرف رستوران ها و بخاطر نرمی بعد از پخت [نسبت به برنج های شیرودی و ندا] به عنوان برنج مارک خوشپخت لذیذ معرفی می شود.

همچنین بخاطر استقبال زیاد مردم از برنج فجر این برنج به عنوان برنج خوشپخت لذیذ باب منزل در میان مردم جا افتاده است.

منظور از خوشپخت بودن صرفا وا نرفتن دانه های برنج و شفته نشدن آن است. و نه چیز دیگری.

می دانیم که بسیاری از برنج های دیگر از قبیل برنج طارم عطری یا برنج های کشت دوم از پخت بسیار عالی برخوردار هستند ولی اصطلاح برنج خوشپخت معمولا برای برنج های پرمحصول ایرانی به کار می رود و برای این نوع برنج ها رایج شده است.

قیمت برنج خوشپخت باب منزل

قیمت برنج خوشپخت باب منزل

اگر قرار باشد قیمت برنج های خوشپخت باب منزل را با برنج های کم محصول مقایسه کرده تا به قیمت تقریبی برنج خوشپخت برسیم، بدیهی است قیمت برنج های خوشپخت (پرمحصول) از قیمت برنج های کم محصول نیز کمتر است.

کیفیت برنج می تواند در تعیین قیمت همان برنج حیاتی باشد. در میان برنج های خوشپخت شمال، برنج فجر لذیذتر می باشد و به همین خاطر قیمت برنج خوشپخت فجر از بقیه برنج های خوشپخت بالاتر است.

فروش عمده برنج خوشپخت

به دلیل اینکه برنج های خوشپخت قیمت بسیار مناسبی دارند، در سال های اخیر سفارش برای این نوع برنج ایرانی بسیار بالا بوده است.

رستوران ها از برنج خوشپخت فجر به عنوان اصلی ترین برنج خود نام می برند زیرا فجر سوزنی نسبت به برنج های خوشپخت ندا و شیرودی ساعت های بیشتری بعد از پخت نرم می ماند و بعد از پخت به خوبی قد می کشد بدون اینکه اندکی شفته شد.

فروش عمده برنج خوشپخت

از برنج خوشپخت فجر شمال به عنوان برنج رستورانی نام برده می شود.

حال یک رستوران یا یک خریدار عمده برنج خوشپخت چگونه با اطمینان خاطر می تواند این برنج را تهیه و خریداری کند؟ آیا فروش عمده برنج خوشپخت در مراکز فروش عمده با تضمین خالص بودن صورت می گیرد؟

بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای پهناب در مازندران با سابقه چندین ساله در خرید مستقیم انواع برنج های خوشپخت از کشاورزان همین روستا و با سورت و بسته بندی این برنج ها به کمک مجهزترین و مدرنترین دستگاه های سورتینگ آماده همکاری با تمامی رستوران های معتبر، فروشگاه های بزرگ و کوچک، ارگان های دولتی و خصوصی، بنکداران و …نیز می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.