مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج دانه بلند ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج دانه بلند ایرانیبازار فروش برنج دانه بلند با کیفیت

پخت برنج از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب برنج میباشد. در بازار فروش برنج ایرانی همواره مشتریان به دنبال برنج دانه بلند و خوشپخت میباشند. از این رو عمده فروشی برنج دانه بلند ایرانی در شمال کشور با فروش عمده این محصول این امکان را فراهم آورده است تا انواع برنج دانه بلند ایرانی ببه مشتریان عرضه شود.

قیمت برنج دانه بلند ایرانی

بهترین برنج دانه بلند ایرانی

در میان انواع برنج ایرانی همه برنج ها به صورت دانه بلند و کشیده نخواهند بود. از این رو بهتر است انواع برنج ایرانی دانه بلند و کشیده را بشناسید.

قد کشیده برنج به ری برنج پس از پخت گفته میشود. لزوما برنج خام نباید کشیده باشد و ممکن است پس از پخت قد بکشد و دانه بلند شود. در استان مازندران برنج کشت دوم امراللهی به عنوان بهترین و مرغوب ترین برنج دانه بلند ایرانی شناخته میشود.

این برنج قبل پخت و در حالت خام ظاهری کوتاه و کمی تپل دارد اما پس از پخت کاملا کشیده و قد میکشد. نمونه ای از پخت برنج کشت دوم را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

بهترین برنج دانه بلند ایرانی

برنج کشت دوم امراللهی علاوه بر پخت فوق العاده ای که دارد، عطر بسیار خوبی دارد از این جهت به عنوان با کیفیت ترین برنج دانه بلند ایرانی شناخته میشود. قیمت برنج کشت دوم امراللهی از جهت لوکس بودن و عطری بودن از قیمت بالایی برخوردار است.

ارزان قیمت ترین برنج دانه بلند ایرانی میتوان به برنج های پرمحصول اشاره نمود. برنج دانه بلند فجر و برنج شیرودی دانه بلند از برنج های پرمحصولی هستند که پس از پخت به خوبی قد میکشند اما نسبت به برنج کشت دوم عطر بسیار کمی دارند.

برنج شمشیری دانه بلند از اسامی دیر این نوع برنج ها میباشند. البته برنج فجر نسبت به برنج شیرودی عطر بهتری دارد و بازار فروش آن از این جهت بهتر خواهد بود.

بازار فروش برنج دانه بلند با کیفیت

استان مازندران، گلستان، گیلان بزرگترین تولید کنندگان برنج های کشت دوم، برنج فجر و برنج شیرودی هستند که انواع برنج دانه بلند ایرانی را با قیمت مناسب و به صورت عمده به مشتریان عرضه میکنند.

بازار فروش برنج دانه بلند با کیفیت

فروش برنج دانه بلند شمال با کیفیت مناسب در استان مازندران قابل تهیه میباشد. مجموعه برنج توسکا با تهیه شالی برنج دانه بلند با کیفیت از کشاورزان زحمتکش روستای بهناب اقدام به تهیه برنج سفید میکنند.

برنج فجر دانه بلند به صورت عمده و با قیمت مناسب در این مجموعه برای مشتریان در تمام طول سال قابل تهیه میباشد. برای اطلاع از قیمت برنج فجر دانه بلند و اطلاع از قیمت برنج دانه بلند کشت دوم امراللهی با مشاوران فروش مجموعه توسکا تماس بگیرید.

شما خریداران محترم برنج دانه بلند ایرانی برای خرید اینترنتی برنج دانه بلند کشت دوم و برنج دانه بلند فجر استخوانی میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری از بازرگانی برنج توسکا خرید خود را انجام دهید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.