مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج شکسته ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج شکسته چیست؟بازار فروش برنج شکسته ایرانیقیمت روز انواع برنج شکسته
مرکز فروش برنج شمال

انواع برنج شکسته ایرانی به صورت عمده و جزئی در بازار خرید و فروش برنج شمال قابل تهیه میباشد. برای خرید برنج شکسته ایرانی با قیمت مناسب به مراکز فروش معتبر برنج شمال مراجعه کنید تا انواع برنج لاشه و نیمدانه ایرانی را به صورت خالص خریداری کنید.

قیمت برنج شکسته ایرانی

برنج شکسته چیست؟

شالی برنج ایرانی پس از تبدیل شدن به برنج سفید در کارخانه شالیکوبی به همراه برنج های سرشکسته بسته بندی میشود. به منظور جداسازی دانه های شکسته از برنج سالم با استفاده از دستگاه بوجاری برنج لاشه از برنج سالم جداسازی میشود.

با بوجاری کردن برنج لاشه دانه های ریز برنج همچون برنج نیمدانه از سرلاشه و لاشه جداسازی میشود. سپس با بوجاری کردن برنج نیمدانه برنج های خردتر همچون برنج نرمه یا نیم دانه ریز جداسازی میشود.

برنج شکسته چیست؟

برنج سرلاشه و سرلاشه، برنج نیم دانه و برنج نرمه به دانه های شکسته از برنج ایرانی گفته میشود که نسبت به برنج کامل قیمت ارزان تری دارند. و منظور از برنج شکسته برنج های سرلاشه، لاشه، نیمدانه و نرمه گفته میباشد.

بازار فروش برنج شکسته ایرانی

انواع برنج شکسته ایرانی را میتوانید از بازار مرکزی برنج شمال به راحتی تهیه کنید. مرکز فروش برنج شمال میبایست کلیه برنج های شکسته را به صورت کاملا خالص و یکدست به مشتریان عرضه نماید.

بازرگانی برنج توسکا انواع برنج لاشه و نیمدانه با کیفیت را به صورت مستقیم از برنج خالص ایرانی تهیه مینماید. خرید مستقیم شالی برنج شمال به صورت عمده از کشاورزان نامی روستای پهناب توسط مجموعه توسکا انجام میشود.

بازار فروش برنج شکسته ایرانی

انواع برنج شکسته با توجه به نیاز مصرف کنندگان مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین با توجه به نوع مصرف خود میتوانید یکی از این موارد را مورد کاربرد قرار دهید.

در میان انواع برنج شکسته برنج شکسته طارم، برنج شکسته هاشمی و برنج شکسته کشت دوم از مرغوب ترین و معطرترین برنج های ایرانی میباشند.

برنج نرمه یا برنج نیمدانه ریز به دو نوع برنج نرمه پرمحصول (نرمه برنج فجر، شیرودی و ندا) و برنج نرمه کم محصول (نرمه برنج طارم، کشت دوم امراللهی و چین دوم طارم) تقسیم میشود که عطر نرمه کم محصول از نرمه پرمحصول بیشتر است.

قیمت روز انواع برنج شکسته

قیمت برنج های شکسته مشخصا از قیمت برنج های کامل پایین تر است زیرا این برنج ها حاصل جداسازی برنج های دو قد و سه قد از برنج های کامل میباشد. با این وجود همواره تقاضا برای برنج های شکسته بسیار بالاست چون برنج های شکسته هم از قیمت کمتری برخوردارند و هم پرکاربردترند.

برنج سرلاشه در مقایسه با برنج کامل به قیمت کمتری به فروش میرسد و علت آن شکسته بودن آن میباشد. همچنین تقاضای برنج سرلاشه بسیار بالا است.

قیمت روز انواع برنج شکسته

همانطور که گفته شد برنج نیم دانه کاملا مشابه با برنج کامل است و فقط از جنبه ظاهری با آن تفاوت دارد. بنابراین نسبت به قیمت روز برنج کامل از ارزش کمتری برخوردار است. برنج نیم دانه برای مصارف پخت انواع دسر، شله زرد، آش برنج، انواع سوپ، برنج کته و… استفاده میشود که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

در میان برنج های شکسته، قیمت برنج نرمه ارزانتر از برنج های نیم دانه و سرلاشه است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.