مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج طارم بوجاری درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم بوجاری مجلسیقیمت خرید برنج طارم بوجاری شده

در بازار خرید و فروش برنج درجه یک ایرانی، برنج هایی درجه یک و یکدست شناخته میشوند که توسط دستگاه بوجاری در کارخانه سورتینگ یکدست و بدون خرد تهیه شوند. بازرگانی برنج توسکا با تهیه انواع برنج ایرانی به صورت بوجاری در شمال کشور فعالیت مینماید.

قیمت برنج طارم بوجاری درجه یک مازندران در این مجموعه برای تاجران برنج در سراسر کشور بسیار مناسب میباشد.

قیمت برنج طارم بوجاری درجه یک

برنج طارم بوجاری مجلسی

برنج طارم هاشمی مازندران از برنج های کیفی و خوش پخت ایرانی میباشد که در شمال کشور کشت میشود و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این برنج به صورت کاملا سورت شده (تمیز) و بوجاری شده از طریق مراکز فروش معتبر در این استان به فروش میرسد.

برنج طارم بوجاری شده به صورت کاملا مجلسی ری میکند و پس از پخت کاملا کشیده میشود. نمونه ای از پخت برنج بوجاری شده طارم هاشمی را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

برنج طارم هاشمی بوجاری شده به صورت عمده و جزئی در بازرگانی برنج توسکا برای خریداران و تاجران برنج ایرانی در سراسر کشور قابل تهیه میباشد. شرایط فروش عمده برای خریدار برنج عمده طارم در این مجموعه بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت خرید برنج طارم بوجاری شده

برنج طارم از برنج های کم محصول و کیفی ایرانی میباشد که بیشتر در استان مازندران کشت میشود. در روستای پهناب اصلی ترین برنج کشت شده، برنج طارم میباشد که به صورت کشت اول برنج کشت می شود.

قیمت برنج بوجاری شده در مقایسه با برنج بوجاری نشده گرانتر خواهد بود. برنج بوجاری شده کاملا یکدست خواهد بود. از بوجاری کردن برنج سفید کارخانه ای برنج سرلاشه و لاشه بدست می آید که به صورت جداگانه بسته بندی میشود.

قیمت خرید برنج طارم بوجاری شده

در کارخانه سورتینگ برنج با استفاده از دستگاه سورتینگ برنج کاملا یک اندازه و یکدست تهیه میشود که کیفیت پخت و ظاهر بسیار خوبی دارد. قیمت برنج بوجاری شده طارم معطر در شمال کشور که برنج به صورت مستقیم از کشاورز تهیه میشود بسیار مناسب تر برای مشتریان تمام میشود.

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت برنج طارم ایرانی میزان کیفیت و خالص بودن برنج میباشد. قیمت برنج طارم در طی سال های اخیر در محدودی خاصی تغییر میکند. برنج طارم سورتینگ شده و بوجاری شده با قیمت گرانتری نسبت به برنج طارم کارخانه ای (تبدیل شده در کارخانه شالیکوبی) میباشد.

برای خرید برنج طارم معطر بوجاری شده با قیمت ارزان تر این امکان را برای شما به وجود آورده ایم تا برنج طارم تک الکه را تهیه نمایید. این برنج در مقایسه با برنج طارم سه الکه صادراتی قیمتی مناسب تر دارد.

بازرگانی برنج توسکا با سابقه چندین ساله در خرید برنج از کشاورز و ارائه مستقیم آن به مشتری آماده همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی میباشد تا بتواند با قیمت رقابتی برنج خالص و ناب ایرانی را به مشتریان عرضه کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.