مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج طارم فجر درجه یک در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم فجر فوق اعلاقیمت روز برنج طارم فجر درجه یک شمال

برای خرید و دریافت قیمت برنج طارم فجر شمال به صورت آنلاین میتوانید با مدیرفروش توسکا تماس برقرار نمایید تا برنج فجر  اعلا را با قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت برنج طارم فجر درجه یک در بازار

برنج طارم فجر فوق اعلا

برنج طارم فجر به برنج فجر گفته میشود و برخی از خریداران این محصول آن را با این نام میخوانند که البته اشتباه است. برنج فجر با دانه‌ های شیشه‌ ای رنگ می‌ باشد و از برنج های پرمحصول ایرانی میباشد.

این برنج در بین برنج های پرمحصول از برنج های با کیفیت و خوشپخت ایرانی میباشد. به دلیل قیمت ارزانتر و پخت مناسب این برنج برای مصارف خانگی، رستوران ها، ادارات، کترینگ، آشپزخانه ها و… بسیار مناسب است.

برنج طارم فجر فوق اعلا

غالبا برنج های پرمحصول ایرانی عطر خاصی ندارند اما برنج فجر در میان آن ها از عطر مناسبی برخوردار است. بزرگترین ضعف برنج های پرمحصول نداشتن عطر بوده که برنج فجر با داشتن عطر خوب این ضعف را پوشش داده است.

به طور کلی برنج طارم فجر سوزنی متعلق به استان گلستان و استان مازندران است. در استان گلستان، فجر گرگان و فجر مینودشت و فجر علی آباد، در استان مازندران برنج فجر جویبار از عطر و پخت بسیار خوبی برخوردار است. بنابراین برنج فجر گرگان و برنج فجر جویبار از مرغوب ترین و عطری ترین برنج فجر شمال کشور می باشند.

قیمت روز برنج طارم فجر درجه یک شمال

خرید برنج طارم فجر شمال در مقایسه با برنج های بی کیفیت خارجی انتخاب بسیار مناسبی میباشد. این برنج با عطر و پخت مناسب در میان برنج های ایرانی پرمحصول با قیمت مناسبی به فروش میرسد.

قیمت برنج طارم فجر اعلا بر اساس عوامل مختلفی تعیین میشود که به طور دائم تغییر میکنند. بنابراین خریدار برنج طارم فجر شمال برای خرید عمده برنج فجر باید آخرین قیمت برنج فجر شمال که قیمت واقعی برنج فجر است را دریافت نماید و سپس اقدام به خرید کند.

قیمت روز برنج طارم فجر درجه یک شمال

قیمت برنج ایرانی طارم فجر درجه یک به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. این برنج به دلیل پخت مناسب و ماندگاری خوبی که پس از پخت دارد و همچنین دانه بلند بودن از برنج های خوشپخت ایرانی محسوب میشود.

قیمت روز برنج طارم فجر فوق اعلا با توجه به کیفیت سورت و بوجاری برنج، نحوه بسته بندی، درصد خرد برنج و عواملی مانند هزینه کارخانه و انبارداری محاسبه میشود. با توجه به متغیر بودن این عوامل تعیین قیمت دقیق و ثابت برنج فجر امکان پذیر نمیباشد.

برای دریافت قیمت روز برنج طارم فجر به صورت مستقیم با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید تا از قیمت دقیق این محصول اطلاع یابید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.