مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج طارم هاشمی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات برنج طارم هاشمیقیمت برنج طارم هاشمینحوه سفارش برنج طارم هاشمی از توسکا
قیمت برنج طارم هاشمی

✔️ قیمت برنج طارم هاشمی را از مجموعه برنج توسکا بخواهید.
برنج ایرانی هاشمی مازندران با کیفیت پخت بسیار عالی ، قیمت برنج طارم هاشمی با نازلترین قیمت، مجموعه توسکا با ایجاد امکان خرید بسته های نمونه‌ برنج به مشتریان خود این امکان را میدهد تا ابتدا محصول مورد نظر را امتحان کرده و در صورت رضایت از کیفیت، خرید خود را انجام دهند.

قیمت برنج طارم هاشمی

مشخصات برنج طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی از مرغوب ترین ارقام خوش پخت ایرانی است. این برنج در تمام استان های شمالی اَهم از مازندران، گیلان و گلستان کشت می شود. رنگ دانه در طارم هاشمی سفید متمایل به کرم و شکل دانه بلند و قلمی می باشد.

برنج طارم هاشمی به دلیل عطر و طعم و کیفیت پخت خوب و بازار پسندی بالای خود توانسته جای خود را در سفره های ایرانی باز کند به طوری که تبدیل به محصولی شده است که در بیشتر شالیزارهای شمالی کشت می شود، و با برآورده کردن رضایت مشتری بیشترین میزان تولید، مصرف و خرید برنج ایرانی را به خود اختصاص داده است.

قیمت برنج طارم هاشمی

قیمت برنج طارم هاشمی

قیمت برنج طارم هاشمی در سال های اخیر افزایش شدیدی را تجربه کرده است. با توجه به بالا رفتن هزینه های کشاورزان در شروع سال زراعی به نظر می رسید با شروع برداشت محصول جدید در مرداد ماه قیمت برنج افزایش یابد که این اتفاق افتاد و دستمزد بالای کارگران و افزایش هزینه کارخانه نیز کار را تمام کرد.

ویژگی های مطلوب برنج طارم هاشمی از جمله؛ کیفیت در پخت، عطر و طعم بینظیر و ماندگاری بالا باعث شدند تا قیمت آن نسبت به برنج های دیگر بالاتر باشد.

نحوه سفارش برنج طارم هاشمی از توسکا

برای خرید این محصول به فروشگاه های معتبر در شمال کشور مراجعه کنید. مجموعه برنج توسکا به شما این امکان را میدهد تا برای اطمینان از کیفیت برنجی که خریداری می‌کنید، قبل از انجام خرید اصلی و یا عمده، بسته نمونه برنج مورد نظر خود را سفارش دهید. مجموعه ما تضمین میکند که برنج دریافتی و نمونه برنج از همان برنج است. همچنین اگر به هر دلیلی از محصول ارسالی رضایت نداشته باشید، امکان عودت سفارش و بازگشت وجه برای شما وجود دارد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره خرید و همچنین دریافت قیمت روز این محصول با مدیر فروش مجموعه توسکا تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.