مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج نیم دانه شمال ایران با کیفیت متفاوت

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج نیم دانه هاشمی برای رستوران ها و کترینگ هالیست قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمیقیمت برنج تازه طارم هاشمی مازندرانخرید آسان برنج نیم دانه ایرانی

برنج هایی که در شمال کشورمان کاشته می شوند و سپس در فصل مناسب برداشت شده و طی فرآیندی در دسترس مشتریان قرار می گیرند، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان نیز از شهرت فوق العاده ای برخوردار هستند. اما زمانی که این برنج برداشت شد، برخی از دانه های آن در مرحله شالی کوبی و سفید کردن برج ممکن است آسیب دیده و بشکنند که به آن ها برنج نیم دانه گفته می شود. این برنج نیز مانند دانه های بلند برنج شمال، از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت برنج نیم دانه شمال با توجه به کیفیتی که این محصولات دارا می باشند، با همدیگر متفاوت هستند.

بهترین برنج نیم دانه هاشمی برای رستوران ها و کترینگ ها

بهترین برنج نیم دانه هاشمی برای رستوران ها و کترینگ ها

معمولاً رستوران ها و کترینگ ها برای پخت برنج از نوع دانه بلند و زیبای برنج ایرانی استفاده می کنند، اما برخی از این مراکز هستند که از برنج نیم دانه برای پخت غذاهای خود بهره برده و عطر و طعم بی نظیری به آن می بخشند. بهترین برنج نیم دانه ای که می توان برای این رستوران ها و کترینگ ها پیشنهاد کرد، برنج نیم دانه هاشمی است که در سراسر ایران از نظر کیفیت و مرغوبیت حرف اول را می زند.
برخی تصور می کنند که برنج نیم دانه از نوع سالم و دانه بلند برنج، دارای کیفیت پایین تری می باشد، در این قسمت باید بگوییم که این نظریه کاملاً اشتباه است و برنج های نیم دانه تنها در ظاهر با دیگر برنج ها تفاوت دارند و این به علت شکسته شدن دانه های برنج در مرحله آماده سازی ست؛ ضمن این که قیمت برنج نیم دانه از نوع سالم آن بسیار ارزان تر و مناسب تر است و هر کسی با هر توان مالی می تواند از این برنج های خوش عطر و بو خریداری کرده و از آن استفاده نماید.

لیست قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی

لیست قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی

با مشاهده لیست قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی، متوجه این موضوع می شویم که نوع دانه بلند این برنج، با نیم دانه، از نظر قیمتی دارای تفاوت های بسیاری است و کسانی که از نظر اقتصادی بودجه کافی برای خرید این نوع برنج را ندارند، می توانند به جای آن برنج نیم دانه را تهیه کنند که با همان کیفیت و کارایی در اختیار آن ها قرار داده می شود.
عطر و بوی این برنج به حدی زیاد است که در هنگام پخت بوی دلنشین آن تمام فضای خانه را پر می کند و به خصوص کودکان کم اشتها را ترغیب به خوردن غذا می نماید، به همراه این غذا می توان انواع و اقسام خورش های خوشمزه ایرانی را تهیه کرد و از طعم خوش آن برخوردار شد.

قیمت برنج تازه طارم هاشمی مازندران

قیمت برنج تازه طارم هاشمی مازندران

قیمت برنج تازه طارم هاشمی مازنداران در بازارها و مراکز ارائه دهنده برنج کمی نسبت به سایر محصولات مشابه گران تر است و این موضوع به علت کیفیت بالای این برنج می باشد؛ برنج طارم هاشمی پس از پخت قد می کشد و دارای رنگ سفید مایل به کرمی می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های عمده این برنج این است که ماندگاری بالایی دارد و حتی می توان آن را چند روز پس از پخت نیز نگهداری نمود و از آن استفاده کرد.

خرید آسان برنج نیم دانه ایرانی

بسیاری از مراکز و فروشگاه های اینترنتی امکان خرید آسان برنج نیم دانه ایرانی را فراهم نموده اند؛ شما در هر کجای ایران که باشید می توانید با یک تماس این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید و از فواید و خواص بی نظیر آن برخوردار شوید.

خرید آسان برنج نیم دانه ایرانی
برخی دیگر از محصولاتی که در این فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب ارائه می شوند عبارتند از:

• برنج نیم دانه هاشمی

• برنج نیم دانه فجر

• برنج نیم دانه فریدونکنار

• برنج نیم دانه دم سیاه

برنج یکی از غذاهای اصلی بسیاری از مردم در سراسر جهان است و مصرف هر نوع برنج نیم دانه، دانه بلند و … می تواند خواص و ویتامین های بسیاری را برای جسم ما به ارمغان آورد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.