مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج ایرانی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج ایرانی درجه یک کدامند؟مرکز فروش برنج ایرانی درجه یک

کشور ما به دلیل خاک حاصلخیز و آب و هوای معتدل و مناسب یکی از قطب‌های تولید برنج در منطقه به حساب می‌آید. قیمت عمده برنج ایرانی درجه یک بسته به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود که از جمله مهمترین این پارامترها باید به نوع برنج ایرانی، نیم دانه یا دانه بلند بودن برنج، تازگی آن، عطر و طعم این محصولات، شکل ظاهری آن بعد از پخت اشاره کرد و بدون در نظر گرفتن آن‌ها نمی‌توان قیمت برنج ایرانی را ارائه کرد.

قیمت عمده برنج ایرانی درجه یک

انواع برنج ایرانی درجه یک کدامند؟

برنج‌های ایرانی از جمله باکیفیت‌ترین انواع برنج تولید شده در خاورمیانه و حتی در دنیا به حساب می‌آیند. هرچند در نگاه اول وقتی اسم برنج می‌آید ذهن همه ما به سمت خطه شمال کشور می‌رود اما کشت برنج در نقاط دیگری از کشور مثل بعضی از مناطق استان فارس هم رواج زیادی دارد.

یکی از باکیفیت‌ترین انواع برنج ایرانی برنج طارم است که از نظر عطر و طعم برنجی تضمین شده می‌باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. طبق بررسی‌های صورت گرفته کشت این برنج به چیزی در حدود پنج هزار سال پیش در شمال ایران برمی‌گردد و امروزه گونه‌های متعددی از این برنج باکیفیت تولید می‌شود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به برنج هاشمی، برنج دم سیاه، برنج طارم استخوانی و برنج طارم سنگی اشاره کرد.

انواع برنج ایرانی درجه یک کدامند؟

به صورت معمول قد هر کدام از گونه‌های برنج طارم چیزی در حدود شش الی هفت میلی متر است که بعد از پخت به چیزی در حدود دوازده الی سیزده میلی متر می‌رسد. این برنج به علت بافت لذیذ و نرم بعد از غذا بی‌نظیر است.

علاوه بر برنج طارم که یکی از باکیفیت‌ترین انواع برنج ایرانی هستند، برنج شیرودی هم یکی دیگر از برنج های خوب ایرانی است که عطر و طعم قابل توجهی دارد هرچند از این حیث به پای برنج طارم نمی‌رسد. همچنین، برنج کوهسار هم نوع دیگری از برنج های ایرانی است که نسبت به سرما مقاوم است و در مناطق سردسیری استان مازندران کشت می‌شود.

همچنین برنج صدری هم گونه‌ای بسیار مرغوب از برنج‌های ایرانی است که هم از نظر طعم و هم از نظر قد کشیدن در جایگاه بسیار ویژه‌ای قرار دارد و در استان گیلان کشت می‌شود.

علاوه بر این، برنج قهوه‌ای، برنج دم سیاه، شاه پسند، دم زرد و … هم از دیگر گونه‌های برنج ایرانی به حساب می‌آیند.

مرکز فروش برنج ایرانی درجه یک

مرکز فروش برنج ایرانی درجه یک

یکی از مهمترین روش‌هایی که برای فروش برنج ایرانی وجود دارد فروش اینترنتی است. در فروش اینترنتی برنج با بالاترین کیفیت به دست مشتری رسیده و از طرفی فرآیند خرید بسیار ساده‌ است. همچنین در این روش محصول به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده رسیده و در نتیجه قیمت مناسب‌تری برای خریداران خواهد داشت که همه‌ی این مزایا سبب شده عرضه اینترنتی روشی معقول‌تر به حساب بیاید.

این سایت یک مرکز فروش برنج ایرانی به صورت اینترنتی است و از همین طریق می‌توانید این محصولات را متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.