مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت فروش برنج بینام کشت دوم | عرضه آن در عمده فروشی های تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت فروش برنج بینام کشت دومعرضه برنج بینام کشت دوم در عمده فروشی های تهرانلیست تولید کنندگان برنج بینام کشت دوم

برنج بینام یکی از ارقام برنج ایرانی است که با استفاده از تغییرات ژنتیکی در کشور تهیه شده است. این محصول که در استان های شمالی ایران کشت می شود از توان تولید بالایی برخوردار است. برنج بینام بسیار خوش پخت و خوش خوراک می باشد. قیمت فروش برنج بینام کشت دوم، به دلیل تفاوت کیفیت تولید آن در بازار متفاوت است. برنج بینام نسبت به نمونه های دیگر برنج در برابر سرما تحمل پذیری بیشتری را دارد برای همین برنج کاران شمالی غالبا این برنج را در نیمه تابستان کشت و در اواسط پاییز برداشت و سپس به بازار عرضه می کنند.

 

قیمت فروش برنج بینام کشت دوم

قیمت فروش برنج بینام کشت دومقیمت برنج بینام کشت دوم سالانه تغییر پیدا می کند و معمولا این قیمت روند افزایشی دارد. قیمت فروش برنج بینام کشت دوم معمولا توسط نمایندگان و فروشندگان این محصول انجام می شود و با توجه به وجود واسطه هایی بین تولید کننده و بازار فروش این قیمت در شهرهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. از طریق سایت های اینترنتی می توانید اطلاعات لازم در خصوص قیمت و کیفیت برنج بینام را کسب نمایید و حتی در صورت نیاز آن را خریداری نمایید.

عرضه برنج بینام کشت دوم در عمده فروشی های تهران

اگر خریدار عمده برنج ایرانی بینام کشت دوم هستید و به دنبال مرکز عرضه این برنج هستید و قصد دارید آن را در تناژ بالا و بصورت عمده خریداری نماید، ما مرکز عرضه برنج بینام کشت دوم در عمده فروشی های تهران را به شما پیشنهاد می کنیم، تا بتوانید مقدار برنج مورد نیاز خود را به راحتی از این مراکز تهیه کنید. فروش برنج بینام در عمدا فروشی های تهران به دو صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است.

لیست تولید کنندگان برنج بینام کشت دوم

لیست تولید کنندگان برنج بینام کشت دوم

تولید برنج بینام کشت دوم در کشور معمولا بعد از کشت اول توسط برنج کاران شمالی انجام می شود. به خاطر اینکه کشت دوم برنج برای برنج کاران ممکن است ریسک هایی را به دنبال داشته باشد و برداشت آن نیز ممکن است به سرمای پاییز بخورد. برنج بینام در اوایل مرداد ماه کشت می شود و اوایل آبان نیز آن را برداشت می کنند. لذا اگر قصد دارید برنج بینام را مستقیم از تولید کنندگان آن خریداری کنید و قبل از آن می خواهید لیستی از بانک اطلاعاتی کشاورزان برنج کار را در اختیار داشته باشید می توانید از طریق جستجو در اینترنت، لیست تولید کنندگان برنج بینام کشت دوم را تهیه کنید و یا به فروشندگانی که به صورت عمده برنج کشت دوم بینام را عرضه می کنند مراجعه کرده و از آنها کسب اطلاع نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.