مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت فروش ضایعات برنج طارم محلی در شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

ضایعات برنج طارم چیست و چه کاربردی دارد؟قیمت ضایعات برنج طارم محلی در شمالفروشگاه اینترنتی برنج طارمبهترین تولید کنندگان برنج طارم در شمال کشور
قیمت فروش ضایعات برنج

در پروسه پاکسازی دانه های برنج توسط دستگاه سورتینگ لیزری ممکن است برخی از دانه های برنج از نظر رنگ به دانه های سالم شباهت نداشته باشند. شرکت های تولید برنج به علت این که می خواهند کیفیت کالای آن ها حفظ شده و برنج سالم و زیبایی به دست مشتریان برسانند، توسط این دستگاه ها اقدام به جداسازی برنج های ناسالم و معیوب از برنج های سالم می کنند. به دانه های رنگی و ناسالم برنج، ضایعات برنج می گویند که از ارزش خاصی برخوردار هستند. ضایعات برنج می توانند به صورت سفیدک، زردک، سبزک و یا هر دانه رنگی غیرمرتبط با دانه های سالم باشند. قیمت فروش ضایعات برنج طارم محلی شمال بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و هر کسی با هر درآمدی امکان خرید این محصول را دارا می باشد.

قیمت فروش ضایعات برنج طارم محلی در شمال

 

ضایعات برنج طارم چیست و چه کاربردی دارد؟

 

شاید برای شما نیز بارها این سوال به وجود آمده باشد که ضایعات برنج طارم چیست و چه کاربردی دارد؟
برنج طارم از آن دسته از برنج های خوش عطر و طعمی ست که در سراسر ایران از شهرت خوبی برخوردار است، این برنج نسبت به دیگر نوع برنج ها از تقاضای عمومی بیشتری برخوردار است و به همین علت مشتری در هنگام خرید برنج طارم محلی انتظار دارد تا برنجی کاملا تمیز و بدون ضایعات خریده باشد؛ اما برنج آنقدر ماده غذایی باارزشی است که حتی ضایعات به جا مانده از آن هم کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.
شایان ذکر است که قیمت برنج ایرانی کمی بالاست و شاید هر کسی نتواند از این محصول خریداری کرده و آن را مورد استفاده قرار دهد، اما قیمت ضایعات برنج که در بسیاری از مراکز ارائه می گردد، بسیار مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر آن از ضایعات برنج طارم محلی برای تولید آرد برنج و یا در تولید خوراک دام و طیور و آبزیان از آن استفاده می شود.

قیمت ضایعات برنج طارم محلی در شمال

قیمت ضایعات برنج طارم محلی در شمال

قیمت ضایعات برنج طارم محلی در شمال با توجه به پارامترهای خاصی مشخص می گردد؛ از جمله این پارامترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضایعات برنج طارم متعلق به برنج کامل است و یا برنج شکسته؟
  • درصد برنج سالم موجود در ضایعات برنج چقدر است؟
  • میزان تمیزی و پاکیزکی ضایعات برنج چقدر است؟ از لحاظ وجود سنگریزه ها و خاک و سبوس و…
  •  آیا ضایعات برنج تازه هستند یا از سال های قبل برجای مانده اند؟ با توجه به عطر و بوی دانه ها

در تصویر زیر نمونه ای از ضایعات برنج شمال را مشاهده می کنید که متعلق به برنج شکسته (نیمدانه) است که شامل سنگریزه می باشد.

 

شایان ذکر است برخی از شرکت های تولید کننده آرد برنج، از مشتریان اصلی این محصول به شمار می روند. آن ها ضایعات به جا مانده از انواع برنج های شمالی را خریداری کرده و بعد از سورت و پاک کردن ضایعات برنج، از آن ها آرد برنج خوشمزه و مقوی تولید می کنند. نهایتا از این ارد برنج در صنعت شیرینی پزی و خوراکی ها استفاده می گردد.

فروشگاه اینترنتی برنج طارم

در کشورمان مراکز بسیاری وجود دارند که به عنوان فروشگاه اینترنتی به فعالیت مشغول هستند و بهترین برنج های ایرانی را به صورت آنلاین در دسترس مشتریان خود قرار می دهند، یکی از اصلی ترین محصولاتی که در این فروشگاه ها یافت می شوند برنج طارم است.
این برنج در دو نوع سرد و گرم تولید می شود؛ به نوعی از آن که زودرس است برنج گرم و به نوع دیگر آن که دیر رس است برنج سرد می گویند، اما با این حال هر دو گونه برنج طارم از عطر و طعم بی نظیری برخوردار است و انتخاب اول بسیاری از مشتریانی ست که به مراکز فروش برنج سر می زنند و قصد دارند نوع باکیفیت و مشهور این محصولات را خریداری کنند.

بهترین تولید کنندگان برنج طارم در شمال کشور

بهترین تولید کنندگان برنج طارم در شمال کشور

مسلماً کشاورزانی که در شمال کشور از زمان های بسیار دور اقدام به کاشت و تولید برنج نموده اند را می توان از بهترین تولید کنندگان برنج طارم و دیگر برنج های ایرانی به شمار آورد.
پس از آن شرکت هایی که به ارائه این محصول مشغول هستند را نیز می توان در ردیف دوم این تولید کنندگان قرار داد، چرا که آن ها برنج های دانه بلند را از نیم دانه و ضایعات آن جدا کرده و یک برنج مرغوب و نمونه را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.