مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت و خرید برنج امراللهی کشت دوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

مرکز خرید عمده برنج امراللهی کشت دومآخرین قیمت برنج امراللهی کشت دوم

خرید برنج امراللهی کشت دوم با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی در بازرگانی برنج توسکا قابل انجام میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیرفروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت و خرید برنج امراللهی کشت دوم

مرکز خرید عمده برنج امراللهی کشت دوم

برنج امراللهی کشت دوم برنجی است که پس از برداشت برنج (کشت اول) در نوبت دوم و اواسط تابستان (مرداد ماه) کشت میشود این برنج بهترین برنج ایرانی میباشد که در شمال کشور کشت می شود.

در استان های شمالی به ویژه استان مازندران به دلیل شرایط مطلوب آب و هوا، رطوبت کافی و فراوانی آب کشاورزان پس از برداشت برنج در تیرماه اقدام به کشت دوباره برنج می نمایند. همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و در مهرماه این برنج برداشت میشود.

رنگ دانه های خام این برنج مایل به سبز یا سبز کمرنگ میباشد. قد کوتاه و کمی چاق میباشد اما در هنگام پخت کاملا کشیده و قد میکشد.

مرکز خرید عمده برنج امراللهی کشت دوم

نمونه ای از پخت برنج کشت دوم را در تصویر بالا مشاهده میکنید. برنج امراللهی کشت دوم عطری ترین و خوش پخت ترین برنج ایرانی میباشد که عطر و طعم آن از سایر برنج های ایرانی حتی برنج طارم بهتر است.

با توجه به کشت وسیع این محصول در استان مازندران، مناسب ترین راه برای خرید آن، انتخاب مراکز خرید و فروش برنج کشت دوم امراللهی در استان مازندران میباشد که این برنج را به صورت مستقیم از کشاورز به مشتری عرضه میدارند.

آخرین قیمت برنج امراللهی کشت دوم

قیمت روز برنج کشت دوم امراللهی توسکا را می توانید از مشاورین فروش برنج توسکا دریافت نمایید. در این مجموعه انواع برنج اصیل شمال را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کشاورز خریداری میکنید. از این رو مشتریان برنج شمال از جهت خالص بودن و قیمت مناسب برنج، خیالشان آسوده خواهد بود.

برنج کشت دوم امراللهی در هنگام پخت احتیاجی به مراقب لحظه به لحظه سرآشپز ندارد و برنج به راحتی پس از اندکی زمان قد میکشد. این برنج خوشپخت و خوش عطر ایرانی با نام های برنج کشت دوم سرآشپز یا برنج کشت دوم اشرافی یا برنج کشت دوم سلطنتی نیز شناخته میشود.

آخرین قیمت برنج امراللهی کشت دوم

برنج کشت دوم در مقایسه با سایر برنج های ایرانی گرانتر است و با قیمت بالاتری به فروش میرسد. مشتریانی که به دنبال خرید عمده برنج کشت دوم امراللهی با قیمت مناسب هستند، میتوانند این محصول را بدون واسطه از بازرگانی برنج توسکا تهیه نمایند.

قیمت برنج کشت دوم اشرافی یا قیمت برنج کشت دوم سلطنتی را از طریق راه های ارتباطی زیر از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.