مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

لیست قیمت انواع برنج ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج ایرانیقیمت انواع برنج ایرانی در شمال

تاجران و خریداران برنج ایرانی به دنبال خرید برنج با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند. از این رو برای دریافت قیمت برنج ایرانی به دنبال معتبرترین سایت های برنج ایرانی میباشند.

مجموعه توسکا با عرضه مستقیم انواع برنج ایرانی با قیمت مناسب آماده همکاری با تاجران و فروشندگان برنج ایرانی در سراسر کشور میباشد.

لیست قیمت انواع برنج ایرانی

خرید برنج ایرانی

خرید برنج ایرانی خالص و یکدست با قیمت ارزان خواسته همه خریداران برنج ایرانی ست. خرید برنج ایرانی خالص با قیمت مناسب فقط در مراکز و سایت های خرید و فروش معتبر که در استان های شمالی فعالیت میکنند قابل انجام است.

انواع برنج معطر و خوشپخت ایرانی در شمال کشور و استان های گلستان، گیلان و مازندران کشت میشود که به صورت حجم وسیع کشت میشوند. از این رو خرید عمده انواع برنج ایرانی درجه یک در تناژ بالا در این استان ها قابل انجام میباشد.

خرید برنج ایرانی

خرید برنج کشت اول و خرید برنج کشت دوم به صورت عمده در بازرگانی برنج توسکا قابل انجام است. برنج های کشت دوم امراللهی، برنج دونوج، برنج طارم هاشمی، برنج طارم محلی، برنج طارم دونوج، برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا از نمونه های برنج کامل در این مجموعه میباشند که انواع برنج شکسته از جمله برنج سرلاشه و لاشه، برنج نیم دانه و نرمه مخصوص آرد نیز با قیمت مناسب به مشتریان ارائه میشود.

خرید برنج درجه ۱ شمال به صورت مستقیم از کشاورز سبب میشود تا خیال مشتری از جهت خالص و یکدست بودن برنج ایرانی آسوده باشد. علاوه بر این حذف واسطه و دلال در این معاملات منجر به کاهش چشمگیر قیمت تمام شده برنج ایرانی خواهد شد.

قیمت انواع برنج ایرانی در شمال

با توجه به کشت انواع برنج ایرانی در شمال کشور، استان مازندران به عنوان بزرگترین تولید کننده برنج ایرانی در شمال کشور سالانه بخش قابل توجهی از برنج مورد نیاز کشور را تولید و به بازار عرضه میدارد.

نحوه اطلاع از قیمت واقعی برنج ایرانی باید به صورت آنلاین یا حضوری انجام شود تا خریداران از قیمت واقعی برنج شمال اطلاع یابند. در شمال کشور با شروع فصل برداشت برنج در تابستان و پایان یافتن آن در پاییز هر سال، برنج تازه ایرانی به صورت مستقیم از شمال کشور برای مشتریان قابل انجام میباشد.

قیمت انواع برنج ایرانی در شمال

همچنین قیمت مناسب برنج در فصل برداشت برنج به دلیل عرضه بالای برنج میباشد که به نسبت تقاضای بازار رقم بالایی میباشد.

در بازرگانی برنج توسکا تمامی محصولات به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کشاورز به قیمت ارزان تری عرضه میشود. این مجموعه با عرضه برنج خالص ایرانی به عنوان بهترین سایت خرید برنج ایرانی محسوب میشود.

قیمت عمده انواع برنج ایرانی در مجموعه توسکا با توجه به نوسانات بازار متغیر است. شما خریداران و تاجران محترم برای اطلاع از قیمت روز برنج ایرانی با مراجعه به لیست قیمت برنج توسکا از قیمت عمده محصول مورد نظرتان باخبر شوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.