مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

لیست قیمت خرید برنج بینام کشت اول

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی ویژگی­ های برنج بیناممقایسه برنج بینام کشت اول و دومنکات مهم در خرید برنج بینام کشت اوللیست قیمت برنج بینام کشت اول
برنج بینام کشت اول

آیا از لیست قیمت خرید برنج بینام کشت اول مطلع اید؟ آیا مراکز معتبر برای استعلام لیست قیمت این محصول را می­شناسید؟ برای اطلاع از آخرین قیمتها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا می­دانید برنج به ­عنوان جز جدایی ­ناپذیری از سفر­های ایرانیان محسوب می­شود؟

به طور یقین می­توان گفت، از دیرباز تا کنون برنج به ­عنوان یکی از وعده­های اصلی ایرانیان محسوب می­شده است و بسیاری از خانواده­های ایرانی، حداقل یک وعده غذایی در روز را برنج می­خورند.

برنج ایرانی به گونه ­های مختلفی دارد که باتوجه به نوع کشت و خصوصیات ظاهری متفاوتند. از جمله آنها برنج بینام است که در ادامه به آن اشاره می­کنیم.

معرفی ویژگی­ های برنج بینام

برنج بینام را می­توان به­ عنوان یکی از نمونه ­های قدیمی برنج­ های کشت شده در استان مازندران معرفی نمود.
این برنج با بررسی­ های بسیاری که بر روی آن انجام شد، به عنوان برنج مناسب و مطلوب برای کشت در زمین های استان مازندران انتخاب گردید و می­توان گفت این برنج به عنوان یکی از ارقام پرمحصول معرفی می­شود.

معرفی ویژگی­ های برنج بینام

برنج بینام بعد از پخت بسیار نرم و خوش خوراک است ولی به دلیل نوع بذر و ساختاری که دارد، تغییر شکل داده و به صورت گرد درمی­ آید و به همین دلیل موردپسند بسیاری از افراد نیست و با قیمتهای پایینتری در بازار به فروش می­رسد.

مقایسه برنج بینام کشت اول و دوم

در مورد کشت اول و دوم برنج چه می­دانید؟ تفاوت کشت اول و دوم در چیست؟ در ادامه به بیان این مطالب پرداخته ایم.

  1. زمان کشت اول برنج معمولا در فروردین یا اردیبهشت است و برداشت آن در مردادماه میباشد ولی کشت دوم در نیمه مردادماه شروع می­شود.
  2. زمین برنج کشت اول کل زمستان را در استراحت بسر می­برد ولی زمین کشت دوم باید بلافاصله بعد از برداشت کشت اول، سریعا آماده شود.
  3. برنج کشت اول به دلیل اینکه در زمان گرما برداشت می­شود، دچار تهدیدها و خطرات ناشی از سرما و باران نمی­گردد ولی در کشت دوم احتمال ریسک بالایی وجود دارد و اگر کشاورزان تعلل کنند، محصولاتشان دچار اسیب می­شود.
    مقایسه برنج بینام کشت اول و دوم
  4. بو و عطر برنج کشت دوم بیشتر از کشت اول است و اگر معیارتان در خرید برنج، عطر و بوی آن است، برنج کشت دوم را امتحان کنید.

نکات مهم در خرید برنج بینام کشت اول

آیا در هنگام مراجعه به بازارهای فروش برنج دچارسردرگمی شده اید؟ آیا در تشخیص برنج خوب مشکل دارید؟ در ادامه مطالب مفیدی را دراین خصوص در اختیارتان قرار میدهیم.

برنج مرغوب یکدست است و به اصطلاح قاطی ندارد. برنج هایی که قاطی دارند، پخت سخت تری دارند و اکثر افراد با پخت آنها مشکل دارند.

برای تشخیص برنج خوب و اصیل میتوانید مقداری از آن را در کف دستتان بریزید و ظاهر آنها را به دقت بررسی کنید.

نکات مهم در خرید برنج بینام کشت اول

ظاهر برنج خوب و مرغوب باید یک اندازه و یکرنگ باشد و اگر برنج سالم و درسته می­خرید نباید در آن برنجهای شکسته و پوک شده وجود داشته باشد.

همچنین برنج باید عاری از هرگونه آفت و کپک باشد و وقتی آن را در کف دو دستتان قرار میدهید و در آن می­دمید باید بوی عطر آن به مشامتان برسد.

لیست قیمت برنج بینام کشت اول

آیا با مشاهده قیمتهای متفاوت برنج در بازارهای خرید متعجب شده­­اید؟ آیا از دلیل متفاوت بودن قیمتها آگاهی دارید؟

قیمت برنجهای ایرانی همواره تحت تاثیر میزان تقاضای بازار قرار دارد و همچنین میزان واردات برنج های پاکستانی و هندی نیز می­تواند در تغییر قیمتها بسیار موثر باشد.

بسیاری از دلالان و واسطه­ های فروش نیز امروزه با سیاستهای اشتباهی که در پیش گرفته­اند، قیمت برنج را بالا می­برند.

اگر میخواهید قیمت های به روز این محصول را بدست آورید فقط کافی است با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و لیست قیمت پیشنهادی آنها را دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.