مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید برنج شیرودی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج شیرودی درجه یکقیمت برنج شیرودیفروش عمده برنج شیرودی
مرکز خرید برنج شیرودی

توسکا به عنوان مرکز خرید برنج شیرودی درجه یک به صورت عمده در استان مازندران فعالیت میکند. برای دریافت قیمت روز این محصول به لیست قیمت روز برنج توسکا مراجعه کنید. برنج شیرودی از برنج های پرمحصول شمال کشور و جزو برنج های دسته سرد است برنج شیرودی بیشتر در مناطق کوهستانی و سردسیر در شمال کشت میشود.

برنج شیرودی درجه یک

استان مازندران به عنوان نخستین قطب کشت برنج شیرودی و مرکز خرید فروش این برنج شناخته شده است. برنج شیرودی به ظاهر بسیار شبیه به برنج طارم هاشمی است لذا برای خرید این محصول باید توجه کنید که گرفتار افراد سودجو نشوید چرا که این افراد در بازار برنج با مخلوط کردن این دو برنج از اعتماد مشتریان سوء استفاده میکنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید توجه کنید که ویژگی های زیر را دارا باشد:

۱- بوی نم نداشته باشد.

۲- دانه های شکسته نداشته باشد.

برنج شیرودی درجه یک

۳- دانه های آن قلمی و کشیده باشد.

۴- دانه های برنج نباید شیشه ای باشد. اگر دانه های شیشه ای در آن مشاهده کردید به این معناست که برنج خارجی با آن مخلوط کرده اند.

توصیه میشود به جای خرید برنج های خارجی نامرغوب، از برنج پرمحصول شیرودی استفاده کنید تا هم قیمت کمتری پرداخت کنید و همینطور برنج ایرانی مصرف کرده باشید.

قیمت برنج شیرودی

برنج شیرودی از گونه برنج های پرمحصول است که معمولا قیمت آن با برنج فجر برابری میکند و قیمت مناسب و ایرانی بودن برنج شیرودی باعث شده که مورد استقبال رستوران ها، ادارات، شرکت ها و فروشگاه ها قرار گرفته است.

برنج شیرودی در مقایسه با برنج های با کیفیت ایرانی مانند برنج کشت دوم و برنج طارم از عطر کمتری برخوردار است و همین امر سبب ارزانتر بودن این محصول نسبت به برنج های نامبرده شده است.

فروش عمده برنج شیرودی

برای خرید برنج شیرودی میتوانید به استان های شمال کشور مراجعه کنید که بزرگترین مرکز خرید برنج شیرودی، استان مازندران است. برنج توسکا به عنوان مرکز خرید فروش انواع برنج اصیل ایرانی توانایی همکاری با تمامی ارگان ها و فروشگاه های متقاضی این محصول در شهرستان جویبار به صورت تخصصی فعالیت دارد.

فروش عمده برنج شیرودی

شما میتوانید برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره خرید این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.