مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید برنج فجر درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج فجر چیست ؟انواع برنج فجر کدامند؟فروش اینترنتی برنج فجرقیمت برنج فجر سوزنی
مرکز خرید برنج فجر

اگر به دنبال مرکز خرید برنج فجر هستید و تجربه خرید برنج را داشته باشید و یا کمی درباره انواع برنج بدانید، خواهید دانست که عمده برنچ های ایرانی به دو دسته پرمحصول و کم محصول تقسیم می شوند. منبع اصلی تولید برنج کشور در شمال ایران و استان های مازندران، گلستان و گیلان است. برنج به عنوان عضوی جدا نشدنی از سفره های خانواده های ایرانی است. برنج فجر یکی از انواع برنج های پرمحصول ایرانی است که در شمال کشور کشت میشود و از قیمت مناسبی برخوردار است و کیفیت عطر و بوی آن نسبت به برنج های خارجی بسیار مطبوع است.

برنج فجر چیست ؟

برنج فجر چیست ؟

برنج فجر از زیر مجموعه برنج های پرمحصول است که در شمال ایران کشت میشود و نسبت به سایر برنج های پرمحصول عطر و پخت خوبی دارد. این برنج پس از آزمایش هایی که در جهت افزایش بهره وری برنج در طی چندین سال توسط موسسه تحقیقات برنج کشور انجام میشد، همیشه عطر برنج دچار کاستی بوده و اکثر برنج های اطلاح شده عطر و بوی خاصی نداشتند یا بدون عطر بودند اما با ادامه این پژوهش ها در سال ۱۳۷۶ برنج جدیدی با نام برنج فجر رونمایی شد که نشان دهنده پیشرفت در عرصه برنج های اطلاح شده بود که عطری شبیه به برنج طارم در آن وجود داشته است.

پس از این تغییر برنج فجر در ردیف برنج های برنج های پر محصول مرغوب قرار گرفت و در حال حاضر در استان های گلستان و مازندران کشت میشود.

این برنج به ظاهر شبیه به خنجر است که دو سر آن باریکتر و یک طرف آن کمی فرورفته است. رنگ این برنج سفید کدر می باشد و پس از پخت به خوبی قد میکشد و به اصطلاح برنج مجلسی است.

در حالت کلی این برنج جز برنج های پرمحصول آروماتیک یا معطر محسوب می شود که البته عطر آن بسیار ناچیز است و به هیچ وجه به ارقام کیفی مانند برنج طارم فریدونکنار یا برنج طارم هاشمی نمی رسد. قیمت این برنج نیز کمتر از برنج های کیفی اصیل است و در بازار با قیمت های تقریباً مشابهی با برنج های محصول فروخته می شود.

انواع برنج فجر کدامند؟

برنج فجر با توجه به محل کشت و نوع آب و هوا به چند دسته تقسیم میشود.

انواع برنج فجر کدامند؟

• برنج فجر گرگان: برنج فجر در نواحی شرقی استان گلستان کشت میشود. در این نواحی برنج با آب شور رشد میکند و قد کشیده تری دارد. این برنج بیشتر در شهر های گرگان، مینودشت و علی آباد کتول کشت میشود و از کیفیت بالاتری نسبت به استان های دیگر برخوردار است به همین منظور به برنج فجر گرگان عطری معروف است لذا قیمت آن نیز به مراتب بیشتر است.

• برنج فجر مازندران: در استان مازندران برن فجر بیشتر در شهرستان جویبار کشت می شود و از عطر و بوی خوبی مطلوبی دارد. نام دیگر این برنج فجر محلی جویبار است.

• برنج فجر گیلان: برنج فجر در استان گیلان به دو صورت است، یعنی در آنجا کشت میشود و هم شالی برنج فجر را از استان گلستان وارد کرده و در آنجا به برنج تبدیل میکنند.

فروش اینترنتی برنج فجر

شما مشتریان برای خرید برنج فجر گرگان عطری و فروش عمده برنج فجر گرگان میتوانید با مرکز خرید برنج فجر و مدیر فروش توسکا ارتباط برقرار کنید. فروش اینترنتی برنج فجر اصیل جویبار و گرگان در انبار مرکزی برنج توسکا باعث شده است تا مشتریان عزیز بتوانند بصورت غیرحضوری اقدام به خرید نمایند. همچنین می‌توانید به صورت حضوری این برنج را از انبار مرکزی برنج توسکا [در شهرستان جویبار] دریافت و خرید نمایید.

قیمت برنج فجر سوزنی

قیمت برنج فجر سوزنی

به طور کلی برنج فجر نسبت به سایر برنج های ایرانی از قیمت کمتری برخوردار است ولی اگر خواهان برنج فجر گرگان هستید این برنج به قیمت گران تری نسبت به دو استان شمالی دیگر است.

به دلیل نوسان قیمت در بازار برنج می توانید برای دریافت قیمت روز این محصول به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.