مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی در مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

فرق برنج نیم دانه با لاشهلاشه یا سرلاشه برنج چیست؟لاشه طارم هاشمیقیمت نیم دانه طارم هاشمی در بازارخرید عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی از مرکز فروش

اگر خریدار برنج نیم دانه طارم هاشمی از تهران، یزد، اصفهان، تبریز یا اردبیل، همدان، کرمانشاه، قزوین یا … هستید و تمایل دارید برنج نیم دانه اعلا طارم هاشمی را از مرکز فروش نیم دانه برنج در مازندران به صورت عمده و بدون واسطه خریداری نمایید این مقاله را از دست ندهید.

مرکز فروش عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی در مازندران

فرق برنج نیم دانه با لاشه

بعد از برداشت برنج (شالی برنج)، شالی های برنج از شالیزار وارد کارخانه شالیکوبی برنج می شوند تا در خشک‌کن‌ها قرار بگیرند. سپس بعد از چند روز، شالی ها در خشک‌کن‌ها بر اثر گرما کاملا خشک می شوند. در نهایت شالی های خشک شده وارد دستگاه های مدرن یا سنتی شالیکوبی می شوند تا تبدیل به برنج سفید شوند.
برنج توسکا حاصل کدام نوع دستگاه شالیکوبی است؟

برنج های ما در توسکا حاصل شالیکوبی دستگاه های مدرن می باشند. این دستگاه ها برنج را با بالاترین دقت و کیفیت کوبیده و تبدیل به برنج سفید می کنند. نوع دستگاه شالیکوبی و نحوه شالیکوبی برنج در کیفیت پخت برنج بسیار تاثیرگذار است. در هنگام تبدیل شالی برنج به برنج سفید، بعضی از برنج های کامل به دلایل مختلف شکسته می شوند. اندازه این برنج های شکسته تقریبا به یک سوم برنج کامل می رسد که از یک خروجی جداگانه از دستگاه شالیکوبی تخلیه می شوند که ما با آنها نیم دانه های درشت می گوییم.

بطور کلی، خروجی دستگاه کارخانه شالیکوبی را می توان به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

  1. برنج کامل
  2. نیم دانه برنج (درشت)
  3. نیم دانه برنج (ریز)
  4. سبوس برنج
  5. شلتوک برنج

در مقاله های بعدی به صورت کامل در مورد هر یک از موارد فوق توضیح خواهیم داد.

لاشه یا سرلاشه برنج چیست؟

گفته بودیم که نیم دانه برنج یکی از خروجی های کارخانه های شالیکوبی است که شالی برنج در این کارخانه ها به عنوان ورودی می باشد ولی لاشه یا سرلاشه برنج یکی از خروجی های کارخانه سورتینگ برنج است که برنج سفید در آن به عنوان ورودی شناخته می شود.

بعد از تبدیل شالی برنج به برنج سفید توسط دستگاه های مدرن شالیکوبی، برنج های سفید به کارخانه های سورتینگ برنج هدایت می شوند. در این کارخانه، دو دستگاه اصلی وجود دارد. یکی دستگاه بوجاری برنج (برای جداسازی برنج های شکسته) و دیگری دستگاه سورتینگ برنج (برای جداسازی ضایعات برنج خوراکی از قبیل برنج های سفیدک، زردک، سیاهک، سنگ و گل، تخم علف و هر چیزی غیر از برنج سالم).

خروجی دستگاه بوجاری همان لاشه یا سرلاشه خواهد بود. لاشه ها معمولا شامل ۲۰% برنج کامل، ۱۰% نیم دانه برنج (درشت) و ۷۰% برنج شکسته به اندازه یک دوم و دو سوم برنج کامل. سرلاشه معمولا شامل ۳۰% برنج کامل، ۱۰% نیم دانه برنج (درشت) و ۶۰% برنج شکسته.

عکس برنج نیم دانه طارم هاشمی (تصویر بالا) و عکس برنج لاشه طارم هاشمی (تصویر پایین) را مشاهده کنید:

نیم دانه طارم هاشمی

 

لاشه طارم هاشمی

قیمت نیم دانه طارم هاشمی در بازار

از نظر تجربی معمولا از هر ۱ تن شالی برنج، ۵۰ کیلوگرم نیم دانه درشت بدست می آید. یعنی به طور کلی ۵% از هر شالی تبدیل به نیم دانه درشت خواهد شد.

با این تفاسیر می توان به صورت واضح درک کرد که چرا همیشه میزان موجودی نیم دانه های برنج در بازار نسبت به برنج کامل خیلی کمتر است. همین امر منجر به افزایش قیمت برنج نیم دانه در هر فصل از سال می شود.

طبق علم اقتصاد، قیمت نیم دانه برنج همانند قیمت دیگر محصولات کشاورزی وابسته به میزان عرضه و تقاضا است. در فصل برداشت برنج به دلیل موجودی زیاد نیم دانه برنج قیمت آن مناسب و در فصل زمستان همان سال و فصل بهار سال بعدی به دلیل کمبود موجودی نیم دانه برنج در بازار قیمت آن افزایش پیدا می کند.

برنج توسکا می تواند مرجع خوبی برای قیمت های پایه برنج باشد زیرا برنج ها کاملا مستقیم از کشاورز به دست مشتری می رسد. جهت دریافت قیمت روز نیم دانه معطر طارم هاشمی لطفا بر روی لینک موجود در همین جمله کلیک کنید.

خرید عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی از مرکز فروش

به دنبال مرکز فروش عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی در مازندران هستید؟ آیا خریدار برنج نیم دانه طارم هاشمی معطر از مراکز اصلی خرید و فروش برنج نیم دانه شمال هستید؟

مجموعه ما یکی از مراکز اصلی خرید و فروش عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی در مازندران است که این برنج را به صورت صددرصد خالص و با کمترین قیمت بازار [به دلیل عرضه مستقیم] به شما ارائه می کند.

خرید عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی از مرکز فروش

طارم هاشمی به عنوان بهترین برنج کشت اول دارای بهترین نیم دانه برنج در میان نیم دانه های کشت اول است.
نیم دانه طارم هاشمی معطر و خالص را می توانید به صورت عمده در هر فصل از سال به ویژه در فصل تابستان بعد از برداشت برنج نو (مرداد ماه) با ارزان ترین قیمت بازار بدون واسطه دریافت کنید.

خریداران برنج نیم دانه توجه داشته باشند که جهت خرید اینترنتی برنج نیم دانه عطری طارم هاشمی یا خرید حضوری بهتر است ابتدا از مدیر فروش (۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸) مشاوره گرفته و سپس سفارش خود را ثبت کنند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

4

4 پاسخ به “مرکز فروش عمده برنج نیم دانه طارم هاشمی در مازندران”

  1. از این نیمدانه های معطر طارم استفاده کردم. هم تمیز بود و هم خوشپخت

    1
    0
    • درود خانم هاشمی عزیز
      با توجه به مقدار سفارشتون براتون درنظر گرفته میشه که چطور ارسال بشه.

      سفارشات ما از طریق اداره پست، باربری (اتوبوس)، نیسان و خاور انجام میشه.

      0
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.