مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

نحوه نگهداری برنج تازه ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج تازه شمالشرایط نگهداری از برنج تازه

خرید برنج ایرانی به صورت تازه در فصل برداشت برنج از راهکار های خرید برنج ارزان میباشد. اما قدم دوم پس از خرید برنج، نگهداری برنج تازه میباشد که برای مصرف کنندگان گامی مهم تلقی میشود.

نحوه نگهداری برنج تازه ایرانی

در این مقاله به این موضوع میپردازیم که چگونه برنج تازه خریداری کنیم و برنج تازه را چگونه نگهداری کنیم؟!

خرید برنج تازه شمال

خرید برنج تازه ایرانی از شمال کشور به دلیل ارتباط مستقیم با کشور برای خریداران بسیار حیاتی میباشد. بهترین زمان برای خرید برنج نو ایرانی، خرید برنج تازه در فصل برداشت میباشد.

با آغاز فصل برداشت در مرداد ماه قیمت برنج ایرانی تازه در کمترین مقدار خود میباشد. همچنین خرید عمده و تناژ بالا برنج ایرانی برای خریداران موجب میشود تا قیمت تمام شده برنج کاهش چشمگیری داشته باشد.

بهتر است خرید برنج تازه شمال را به صورت مستقیم از مراکز مطمئن و قابل اطمینان در شمال کشور و استان مازندران انجام دهید.

خرید برنج تازه شمال

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین عرضه کننده برنج تازه ایرانی انواع برنج اصیل ایرانی را به صورت خالص و یکدست به دست مشتری میرساند.

قیمت برنج تازه با توجه به قیمت شالی برنج در همان سال توسط تاجران و فروشندگان برنج تعیین میشود. قیمت برنج تازه شمال در فصل برداشت با توجه به بالا رفتن میزان عرضه در بازار و کاهش تقاضا بسیار مناسب میباشد.

اما توجه کنید که برنج تازه برداشت شده قدرت پخت بالایی ندارد از طرفی عطری بینظیر دارد. به همین دلیل خریداران برنج ایرانی همواره به دنبال خرید برنج تازه هستند و از خرید برنج کهنه اجتناب دارند چرا که شرایط نگهداری برنج کهنه کمی مشکل تر به نظر میرسد.

شرایط نگهداری از برنج تازه

برنج تازه ای که خریداری میشود باید در مکانی خشک و خنک نگهداری شود. مکانی که رطوبت و گرما داشته باشد بهترین مکان برای رشد و تکثیر آفت برنج میباشند. بنابراین اگر قصد دارید که برنج تازه ای که خریداری نموده اید به مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشد بهتر است آن را به دور از رطوبت، گرما و نور مستقیم قرار دهید.

شرایط نگهداری از برنج تازه

  • مناسب ترین کیسه برای برنج تازه کیسه نخی میباشد. کیسه نخی  رطوبت برنج تازه را جذب کرده و ماندگاری برنج را افزایش میدهد.
  • کیسه های برنج را در ارتفاع بالاتری از سطح زمین قرار دهید. بهتر است آن را روی قفسه ای قرار دهید که از زیر و اطراف آن جریان هوا قابل حرکت باشد.
  • بهتر است در میان برنج مقداری سیر یا نمک قرار دهید تا از بروزآفت و شپشک برنج جلوگیری شود.

اگر برنج شما آفت زده شد و به نوعی شپشک برنج در آن راه پیدا کرد بهتر است مقاله [شپشک برنج را سریع از بین ببرید] را مطالعه نمایید.

خرید برنج تازه باید از مراکز فروش مطمئن انجام شود تا برنج تازه با برنج کهنه مخلوط نشده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید برنج تازه ایرانی با مشاوران فروش برنج توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.