مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

واردات برنج ایرانی طارم

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین نوع برنج ایرانی کدام است؟عرضه برنج ایرانی طارم

واردات برنج ایرانی طارم به سراسر کشور به صورت گسترده و در ارقام مختلفی صورت می گیرد که به دلیل تنوعی که در آن وجود دارد نیاز تمام مشتریان در هر ذائقه، سلیقه و بودجه ای پوشش داده می شود. برند توسکا نیز یکی از نام های آشنا در عرصه برنج شمالی ممتاز است که شامل گونه های اصیل و خالص می باشد و از انواع برنج های شمالی برگزیده شده است.

بهترین نوع برنج ایرانی کدام است؟

واردات برنج ایرانی طارم

بهترین نوع برنج ایرانی گونه های مختلفی را شامل می شود مانند:

  1. برنج هاشمی: یکی از بهترین برنج های شمال است که به دلیل اینکه ساقه های باریک و نازکی دارد کرم ساقه خوار به داخل آن نفوذ نمی کند و لذا به سم و کود شیمیایی نیازی ندارد به همین دلیل از گونه های طبیعی و ارگانیک است که سرشار از سود و فایده می باشد. این برنج دارای دو نوع سرد و گرم است که نوع سرد ده روز بعد از نوع گرم برداشت می شود و نوع سرد ارگانیک تر است چون ساقه های باریک تری نسبت به نوع گرم داشته و کرم ندارد.
  2. برنج صدری: یکی دیگر از ارقام چرب، بومی و باکیفیت است که ظاهری کشیده، سفید متمایل به کرم با ظاهری گچی دارد که عطر، طعم و کیفیت پخت ممتازی داشته است و نوع دم سیاه آن از نوع اعلا بوده و نسبت به نوع دم زرد و دم قرمز کشت و برداشت بالایی دارد.
  3. برنج طارم: نیز دارای دو نوع سرد دیررس و گرم زودرس است که دارای رنگ سفید مایل به کرم و جنس گچی و کوتاه و چاقتر از صدری است و از عطر و طعم بالایی برخوردار می باشد.
  4. برنج علی کاظمی: دارای عطر و طعم خوب و کوتاهتر از هاشمی است که از کیفیت پخت بالایی نیز برخوردار می باشد.

عرضه برنج ایرانی طارم

عرضه برنج ایرانی طارم در بازار در کیفیت عطر و طعم ممتازی انجام می شود که تنوع گونه های آن باعث شده ذائقه ها و سلایق مختلف را پاسخگو باشد. برنج دارای انواع دانه بلند، متوسط و کوتاه است که نمونه های دانه بلند شمالی از نمونه های درجه یک می باشد.

عرضه برنج ایرانی طارم

کیفیت پخت نیز حین خرید از اهمیت زیادی برخوردار است چون نمونه های خوب بعد از پخت دانه جدا بوده و دانه ها به هم نمی چسبد. برنج ها دارای دو نوع جنس گچی و شفاف هستند که نوع کچی در حین پخت می چسبد و از نوع نشاسته ای است ولی نوع شفاف سخت تر بوده و دانه ها بعد از پخت جدا جدا است.

برنج در دو نوع تازه و کهنه عرضه می شود که نمونه های کهنه عطر، طعم و کیفیت پخت بالاتری دارد و از نوع دانه شفاف است که در زمان خیساندن آب بیشتری را جذب نموده و حجیم شده و ری می دهد ولی نوع تازه نیز حالتی گچی دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.