مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

چرا باید برنج قهوه ای بخوریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

فواید برنج قهوه ایبرنج قهوه ای را از کجا بخریم؟

برنج قهوه ای بخش زیادی از مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان را تامین می کند. پیشنهاد می‌شود به دلیل خواص بسیار زیاد این برنج را در رژیم غذایی هفتگی خود، حداقل به میزان دوبار در هفته، قرار دهید.

چرا باید برنج قهوه ای بخوریم؟

فواید برنج قهوه ای

برنج قهوه ای در کارخانه شالیکوبی تهیه میشود و پوسته نازکی از آن برداشت میشود. این برنج سرشار از فیبرهای ضروری است که بدن شما برای عملکرد بهتر به آن نیاز دارد.

فیبر یک ماده ی مفید برای بهبود عملکرد روده، کاهش کلسترول و کاهش وزن مناسب است. یک رژیم غذایی پر فیبر می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را نیز کاهش دهد.

فواید برنج قهوه ای

هر فرد به طور متوسط باید روزانه بین ۲۰ تا ۴۰ گرم فیبر مصرف کند. بانوان زیر ۵۰ سال روزانه ۲۱ تا ۲۸ گرم فیبر و آقایان زیر ۵۰ سال به فیبر بیشتری از زنان نیاز دارند، یعنی چیزی در حدود ۳۰ تا ۳۸ گرم، همچنین بدن افراد بالای ۵۰ سال به میزان بیشتری از فیبر نیازمند است.

برنج قهوه ای را از کجا بخریم؟

برنج قهوه ای از بذر انواع برنج ایرانی حاصل میگردد که به آن ها برنج قهوه ای طارم، برنج قهوه ای فجر، برنج قهوه ای شیرودی و… گفته میشود.

بهترین برنج قهوه ای که عطر و پخت بسیار خوبی دارد، برنج قهوه ای طارم میباشد. به برنج قهوه ای برنج رژیمی نیز گفته میشود، برنج رژیمی طارم بعد از پخت تا چند روز نرم مانده و قابل مصرف میباشد.

دقت شود که برنج های قهوه ای بخاطر دارا بودن یک لایه سبوس روی خود، بخوبی قد نمیکشند. زیرا لایه سبوس روی برنج سبب میشود تا برنج به راحتی قد نکشد. پس این موضوع کاملا طبیعی است و نباید از برنج قهوه ای انتظار قد کشیده و دانه بلند بودن داشت.

برنج قهوه ای را از کجا بخریم؟

اغلب خریداران برنج قهوه ای این برنج را به سبب خواص بسیار زیاد آن خریداری میکنند، نه بخاطر پخت آن. ولی خوشمزه بودن و نرم بودن برنج قهوه ای یکی از ملاک های خرید می تواند باشد.

تهیه برنج قهوه ای باید از مراکز فروش در شمال کشور انجام شود، این مراکز با عرضه برنج قهوه ای خالص به شما اطمینان میدهند تا بهترین کیفیت را خریداری کنید. قیمت هر کیلو برنج قهوه ای در لیست قیمت برنج توسکا قابل دستیابی میباشد.

برای خرید برنج قهوه ای درجه یک کافیست با مشاورین فروش مجموعه توسکا تماس حاصل فرمایید. بهترین برنج قهوه ای طارم با قیمت عالی به صورت مستقیم و بدون واسطه را از مجموعه برنج توسکا خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.