مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه اولیه برنج طارم سنگی فریدونکنار

آنچه در این مقاله میخوانید...

طعم خاص برنج طارم سنگی فریدونکنارفروش انواع برنج طارم سنگی فریدونکنار

برنج از جمله پایه های همیشگی سفره های خانواده ایرانی می باشد تا بتوانند به صورت مطلوب از خواص آن بهره مند شده و انرژی لازم جهت انجام امورات روزانه را کسب نمایند. این گروه با عرضه برنج طارم سنگی فریدونکنار توانسته در سال های اخیر روند فروش قابل قبولی از خود ارائه داده و اعتماد سازی خوبی در بین اقشار گوناگون مردم بدست آورد. جهت تهیه این محصول گران بها، تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

عرضه اولیه برنج طارم سنگی فریدونکنار

طعم خاص برنج طارم سنگی فریدونکنار

مناطق شمالی کشور عزیزمان ایران اسلامی به دلیل دارا بودن آب و هوایی مساعد و خاکی حاصلخیز، مناسب برای کشت انواع محصولات زراعی و باغی به خصوص برنج می باشد. شرایط اقلیمی بارانی و رطوبت بالا که هر دو از نیازمندی های رویش حداکثری گیاه برنج هستند در این مناطق به خوبی یافت شده که منجر به بروز ارقامی ممتاز می گردد.

تابش مستقیم آفتاب در طول روز و هم چنین سرمای هوا در شب، میزان ترشح آنزیم آمیلاز در گیاه را افزایش داده که منجر به ارتقا عطر و طعم برنج می شود. دانه های آن نسبت به هاشمی و دم سیاه کوچک تر بوده و به صورت کامل یکدست می باشد.

فاقد هرگونه ناخالصی بوده و خوراک بی نظیری دارد. به نحوی که تمام فضای مورد استفاده از عطر بی نظیرش پر می گردد. برنج طارم سنگی در نام محلی به طارم استخوانی نیز شناخته می شود.

طعم خاص برنج طارم سنگی فریدونکنار

طعم ویژه برنج طارم سنگی، موجب می شود تا هتل داران، صاحبان مجالس عروسی و مدیران رستوران های مجلل جهت پذیرایی از مهمانان خود از این محصول مقوی و با ارزش بهره مند شده تا تمام حضار بتوانند با مصرف آن، طعم دلنشینی را کسب نموده و ساعات خوشایندی را تجربه کنند.

برنج مزاجی معتدل دارد و کمی به خشکی می زند. در نتیجه مصرف بیش از اندازه آن موجب یبوست شده که با ترکیب سازی شیر و شکر می توان به اعتدال در طبع خاص برنج دسترسی داشته باشیم.

فروش انواع برنج طارم سنگی فریدونکنار

برنج طارم سنگی مقاومت بالایی در برابر حملات آفات و هم چنین بیماری های گیاهی از خود نشان داده است. این موضوع نیاز گیاه برای دریافت کود جهت تقویت اجزا مختلف و هم چنین، استفاده از آفت کش ها برای داشتن محصولی بهتر را از میان برداشته است.

فروش انواع برنج طارم سنگی فریدونکنار

دلیل قیمت بالای این برنج، ارگانیک بودن آن می باشد که علاوه بر دارا بودن ارزش غذایی بالا، هیچ گونه ماده سمی به بدن شما تزریق نخواهد نمود. زیستگاه اصلی مهم ترین آفت برنج یعنی کرم ساقه خوار درون ساقه های گیاه می باشد که با تغذیه از بافت آن چرخه زیستی خود را کامل می نماید.

این برنج ساقه های باریکی دارد و مکانی برای حضور کرم ساقه خوار ایجاد نمی کند بنابراین کمتر دچار خسارت شده و محصول بهتری در نهایت برداشت می شود. فروش برنج طارم سنگی فریدونکنار موجب می شود تا طعم جدیدی را تجربه نموده و پس از یک بار مصرف آن، به لیست طرفدارانش اضافه شوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.