مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه اینترنتی برنج فجر سوزنی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج فجر سوزنی شمالفروش اینترنتی برنج فجر سوزنیقیمت برنج فجر سوزنی درجه یک

بازار خرید و فروش برنج فجر سوزنی در استان های شمالی از جمله استان گلستان و استان مازندران به صورت دائمی و فعال در تمام طول سال برقرار است. برنج فجر گرگان و برنج فجر مازندران با توجه به منطقه کشت برنج کمی با یکدیگر تفاوت دارند اما در نهایت از برنج های فجر با کیفیت میباشند.

فروشگاه اینترنتی برنج فجر سوزنی

برنج فجر سوزنی شمال

برنج فجر به عنوان برنج پرمحصول ایرانی میباشد که ظاهری کشیده و رنگ کریستالی دارد. این برنج به دلیل دو سر سوزنی که دارد با نام برنج فجر سوزنی شناخته میشود.

برنج فجر سوزنی محصولی از شالیزار های شمالی کشور میباشد که با توجه به منطقه کشت دو نوع برنج فجر داریم: ۱٫ برنج فجر سوزنی گرگان ۲٫ برنج فجر سوزنی مازندران

این دو برنج در دو استان شمال کشور از جمله استان گلستان و استان مازندران کشت میشود. بررسی های انجام شده حاکی از آن است که برنج فجر گرگان عطری تر از برنج فجر مازندران است اما از نظر پخت با یکدیگر تفاوتی ندارند.

برنج فجر سوزنی شمال

ماهیت برنج های پرمحصولی چون برنج فجر این گونه است که عطری ندارند اما برنج فجر با عطر خوبی که دارند به عنوان برنج عطری و خوشپخت ایرانی میباشند که قیمت مناسبی نیز دارد.

فروش اینترنتی برنج فجر سوزنی

برنج فجر ایرانی با عطر و پخت مناسبی که دارد در میان انواع برنج پرمحصول در رده بالاتری قرار دارد. فروش عمده برنج فجر گرگان عطری ۱۰ کیلوگرمی با بسته بندی های مناسب در جهت حمل آسان برای خریداران در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان فراهم شده است.

این مجموعه با تهیه شالی فجر گرگان و تبدیل آن در کارخانه شالیکوبی به برنج سفید اقدام به عرضه برنج فجر سوزنی گرگان مینمایند. برای خرید اینترنتی برنج فجر سوزنی توسکا میتوانید با مشاوران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش اینترنتی برنج فجر سوزنی

عرضه مستقیم برنج فجر سوزنی در شمال کشور سبب شده است تا خرید برنج فجر گرگان توسط خریداران با اطمینان انجام شود. این مجموعه با تهیه شالی برنج فجر به صورت مستقیم از کشاورز این امکان را فراهم کرده است تا برنج خالص فجر درجه یک به مشتریان عرضه شود.

عطر و پخت بسیار خوب این برنج سبب شده است تا برای مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها و… مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت برنج فجر سوزنی درجه یک

برنج فجر شمال با عطر و پخت بسیار خوبی که دارد در مقایسه با سایر برنج های کیفی ایرانی قیمت مناسبی دارد.

قیمت برنج فجر سوزنی درجه یک گرگان به دلیل عطری بودن این برنج نسبت به سایر برنج های فجر مانند برنج شیرودی، کمی گرانتر میباشد. اما توجه داشته باشید که عطر این برنج در مقایسه با برنج های کیفی مانند برنج طارم و برنج کشت دوم بسیار مناسب میباشد. از این رو قیمت برنج فجر گرگان امروز نسبت به سایر برنج های کیفی ارزان تر میباشد.

قیمت برنج فجر سوزنی درجه یک

کیفیت مناسب و طعم خوب برنج فجر سبب شده است تا این برنج در بازار خرید و فروش برنج شمال به صورت عمده به فروش برسد. قیمت برنج فجر عمده برای خریداران به دلیل حذف واسطه در شمال کشور بسیار مناسب تمام میشود.

قیمت برنج فجر سوزنی در بازار شمال کشور، در فصل برداشت ارزان تر از هر زمان دیگری میباشد. برای خرید برنج فجر گرگان عطری و خرید برنج فجر محلی جویبار به صورت عمده در فصل برداشت این برنج، یعنی اواخر فصل تابستان اقدام به خرید نمایید تا این محصول را با قیمت مناسب تری به صورت عمده تهیه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.