مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج سرلاشه دم سیاه در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج سرلاشه چیست؟فروش برنج سرلاشه با قیمتی مناسبمرغوب ترین برنج سرلاشه صادراتیقیمت برنج سرلاشه ۵۰ کیلویی درجه یک

برنج سرلاشه یا نیم دانه مرغوبیت و طعمی مانند خود برنج دارد، این محصول طی فرآیند هایی در کارخانه های شالیکوبی به دست می آید. بسیاری از مردم از آنها برای کته، دمپخت و …. استفاده می کنند. از اکثر برنج ها، سرلاشه تهیه می شود حتی برنج دم سیاه و در بازار ها به فروش می رسد. قیمت برنج سرلاشه دم سیاه در بازار تهران کمتر از قیمت خود برنج دم سیاه می باشد. مراکز برنج فروشی، این محصول را با قیمت هایی مناسب به فروش می رسانند. این نمونه در شالیکوبی ها از برنج های سالم جدا می شوند و در کیسه های جداگانه با وزن های مختلف بسته بندی و به بازار ها عرضه می گردند. مثلا می توان برنج لاشه طارم را با قیمتی مناسب از شالیکوبی ها مانند برنج دم سیاه خریداری نمود.

برنج سرلاشه چیست؟

برنج سرلاشه چیست؟

برنج سرلاشه همان برنج نیم دانه می باشد و در مراحلی مختلف به دست می آید. پس از بردن برنج به کارخانه شالیکوبی مراحل زیادی باید انجام شود تا برنج دانه و یا نیم دانه به دست بیاید که این مراحل عبارتند از:

  1. جدا کردن چلتوک
  2. سفید کردن برنج

زمانی که برنج را پوست گرفتند آن را درون دستگاهی مخصوص می ریزند تا ساییده و سفید و براق شود، در حین ساییده شدن با کاردک های تیز برخی از برنج ها مقاومت خود را از دست می دهند و می شکنند که به آنها اصطلاحا نیم دانه یا سرلاشه می گویند. این دانه ها از نظر طعم و عطر با نمونه سالم هیچ فرقی ندارند فقط از نظر قیمت ارزان تر هستند.

فروش برنج سرلاشه با قیمتی مناسب

فروش برنج سرلاشه با قیمتی مناسب

فروش برنج سرلاشه با قیمتی مناسب توسط تولید کنندگان، فروشگاه ها و سوپر مارکت ها انجام می شود. قیمت این محصول براساس نوع برنج آن تعیین می شود و به بازار ها ارائه می گردد. مثلا قیمت برنج سرلاشه هاشمی با برنج سرلاشه از شالیزار متفاوت است.

هر کدام از این برنج ها قیمت های مختلفی دارند که براین اساس نیم دانه های آنان هم دارای نرخ هایی هستند. فروش آن به صورت عمده و فله و کیسه ای انجام می شود، مسلما قیمت عمده به صرفه تر می باشد. فروشنده طبق سفارش مشتریان نوع برنج یا سرلاشه دلخواه شان را فراهم می کند و به دست شان می رساند.

مرغوب ترین برنج سرلاشه صادراتی

مرغوب ترین برنج سرلاشه صادراتی

مرغوب ترین برنج سرلاشه صادراتی را می توان از مراکز فروش معتبر تهیه نمود. کشور های خریدار این گونه محصولات به تازگی و کیفیت توجه زیادی دارند، به همین دلیل تاجران بهترین نمونه ها را برای آنان به صورت عمده و یا یسته بندی تهیه و صادر می کنند.

برنج های زیادی در کشور وجود دارد که نمونه های سرلاشه آنان هم دارای بهترین طعم، عطر، مزه و … می باشند، که خریداران براساس همین مزایا عالی ترین ها را انتخاب می کنند، سفارش می دهند و از طریق تجار معتبر آنها را دریافت می نمایند و مورد مصرف قرار می دهند. قیمت نمونه های صادراتی را باید از شرکت های بازرگانی پرسید و سپس خریداری نمود.

قیمت برنج سرلاشه ۵۰ کیلویی درجه یک

قیمت برنج سرلاشه ۵۰ کیلویی درجه یک

برنج ها در سراسر کشور دارای کیفیت ها، درجه بندی های مختلفی هستند که هر کدام از آنان براساس همین نکات قیمت گذاری می گردند و به بازار ها عرضه می شوند، مسلما هر جه قیمت برنح افزایش پیدا کند نرخ سرلانه یا نیم دانه آن هم بالا می رود.

قیمت برنج سرلاشه ۵۰ کیلویی درجه یک در بازار ها را بسته به نوع برنج تعیین می کنند. هر چه میزان خرید بالا می رود قیمت کاهش پیدا می کند. برنج های عمده به صورت من و سپس تن حساب می شوند و قیمت شان مشخص و به فروش می رسد.

برای یافتن نمونه مرغوب و درجه یک این محصول و قیمت آن باید به فروشگاه های معتبری اینترنتی یا نمایندگی های فروش مراجعه کرد که همه نوع برنجی را دارا می باشند تا بتوان آنها را با یکدیگر مقایسه نمود و سپس به راحتی خرید کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.