مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

بهترین زمان برای خرید برنج عمده شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای خرید برنج ایرانیزمان برداشت برنج شمالبهترین زمان خرید برنج شمال
زمان خرید برنج

برای دانستن زمان خرید برنج باید بدانید که فصل برداشت برنج مورد نظرتان در شمال چه زمانی است. اگر قصد خرید برنج شمال از مزارع استان مازندران را دارید، ما در توسکا به شما راهنمایی میکنیم تا در زمان درست اقدام به خرید برنج کنید تا به قیمت مناسب تری خرید کرده باشید.

راهنمای خرید برنج ایرانی

خریداران برنج ایرانی همیشه به دنبال برنج خوش عطر، خوشپخت و باکیفیت عالی هستند. برای تشخیص برنج خوب و مرغوب میتوانید به راهنمای خرید برنج توسکا مراجعه کنید. [اینجا کلیک کنید]

مشتریان و تاجران برنج عمده برای تهیه برنج اصیل شمالی باید در اولین قدم برای خرید برنج مرغوب، به مراکز خرید و فروش برنج عمده در شمال کشور مراجعه کرده و یا از طریق راه های ارتباطی و آنلاین این مراکز را بیابند.

اگر قصد خرید برنج خوش عطر و خوشپخت را دارید؛ برنج کشت دوم امراللهی را به شما پیشنهاد میکنیم، چرا که این برنج از جمله برنج های معطر شمال است از طرفی به دلیل مرغوبیت از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

راهنمای خرید برنج ایرانی

پس از آن برنج طارم هاشمی مازندران در اولویت خواهد بود، این برنج علاوه بر داشتن عطر و پخت مناسب از قیمت کمتری برخوردار است و به همین سبب مشتریان داخلی و خارجی بسیاری دارد.

خرید برنج های پر محصول با قیمت مناسب تری نسبت به دو برنج بالا صورت میگیرد و از انواع آن میتوان به برنج های شیرودی، فجر و ندا نام برد که پخت مناسبی دارند ولی از عطر کم تری برخوردارند.

ما در توسکا این افتخار را داریم تا در جهت همکاری و مشاوره خرید عمده برنج ایرانی به شما کمک کنیم تا خرید آسان و مطمئن را از ما داشته باشید.

زمان برداشت برنج شمال

برنج شمال از بهترین و باکیفیت ترین گونه برنج های ایرانی است که در انواع گونه ها در شمال کشور با عطر بوی مطبوعی کشت میشود. در استان مازندران، شروع فصل کشاورزی از اواخر اسفندماه و کشت برنج در اواسط بهار انجام میپذیرد و در اوایل تابستان و گرمای هوا برداشت میشود.

زمان برداشت برنج شمال

زمان برداشت برنج ها با توجه به نوع آن ها و آب و هوای آن سال زرع، متفاوت است؛ لذا برخی از برنج ها زودرس و بعضی دیررس هستند. برنج های طارم هاشمی و کشت دوم از جمله برنج های زودرس و برنج های پر محصول از انواع برنج دیررس هستند که در اواخر تابستان برداشت میشوند.

کشاورزانی که قصد دوبار کشت برنج در مزارع را دارند حتما در مرحله اول برنج زودرس کشت میکنند تا پس از آن فرصت برای کشت دوم در فصل تابستان را داشته باشند. بنابراین پس از برداشت کشت اول، اقدام به کشت دوم یا برنج دونوج میکنند.

• برنج کشت دوم یا برنج دونوج در اوایل پاییز یعنی در ماه های مهر و آبان برداشت خواهند کرد.

بهترین زمان خرید برنج شمال

اگر به دنبال زمان خرید برنج هستید، با توجه به زمان برداشت برنج اقدام به خرید کنید.

ابتدا باید بدانید که قصد خرید برنج تازه یا کهنه دارید؟

اگر قصد خرید برنج به صورت عمده را دارید و میخواهید برنج کیسه خورده و خوش پخت خریداری کنید باید برنج کهنه از همان نوع برنج موردنظرتان را تهیه کنید.

بهترین زمان خرید برنج شمال

– برای مثال: برنج کهنه طارم هاشمی که محصول سال گذشته است را قبل از شروع فصل برداشت جدید آن، یعنی در تیرماه خریداری کنید. زیرا در این زمان قیمت برنج پارساله به کمترین مقدار خود میرسد و تاجران و انبارداران، کلیه محصولات قدیمی خود را به دلیل خرید برنج تازه میفروشند و باتوجه به تفاوت این عرضه و تقاضا، شما خریداران از این معامله بیشترین سود را خواهید برد.

از طرفی اگر قصد خرید برنج تازه به صورت عمده را در سرفصل برداشت دارید، باید پس از برداشت محصول از مزارع، اقدام به خرید کنید چرا که با گذشت زمان و اضافه شدن هزینه های دیگر نرخ خرید و فروش محصول نیز بالاتر خواهد رفت.

– برای مثال: اگر قصد خرید برنج عمده طارم هاشمی تازه را دارید؛ باید در مرداد ماه که زمان برداشت این محصول و وارد شدن آن به بازار خرید فروش برنج است، اقدام به خرید کنید.

همکاران ما در مجموعه توسکا، از طریق پل های ارتباطی زیر، همواره آماده خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران برنج عمده شمال هستند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد رأی: 6

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.